9 Ocak 2013 Çarşamba

3. yaş


Canım, cananım, hayatımın gayesi, adanmışlığım, çaresizliğim, vicdani muhasebem, neşem, hüznüm, herşeyim iyi ki doğmuşsun, iyi ki sen olmuşsun.



Tanrım bana senin olduğun gibi oluşunu, varoluş amacını kavrama ve bununla baş etme yeteneği versin. Sana olan derin duygularımla, seninle gelen yeni herşeyle baş etme yeteneği ve ihtiyacın olduğunda cevap verebilme yetisi versin.



Tanrım sana, her koşulda mutlu olabilme yetisi,  parlak, sağlıklı, umut dolu bir gelecek; kendinle barışık olabileceğin, dürüst, adil ve sağduyulu kalabileceğin bir hayat versin.





Seni çok seviyorum ve geçmişte kalan hergününü çok ama çok özlüyorum.
3. yaşın kutlu canım kızım!



5 yorum:

  1. ailecek ne güzelsiniz...
    mutlu yılları olsun

    YanıtlaSil
  2. Nice güzel,mutlu yaşların olsun tatlı yağmurcuk...

    YanıtlaSil
  3. öperim o güzelliği doya doya. kutlu olsun yaşı :)

    YanıtlaSil
  4. Kızınız için dilediğiniz herşeye amin diyorum bende. Çok kıymetliler. İyiki doğmuşlar. Mutluluğunuz, beraberliğiniz daim olsun.

    YanıtlaSil
  5. Yağmur'a mutlu, uzuun seneler diliyorum.Nice nice 3 yaşlara.
    fotoğraflarda da çok tatlı görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil