21 Aralık 2012 Cuma

Geri dönüyoruz!

Sahi ben bu bloğu neden yapmıştım, mmmm neden yapmıştııım, neden yapmıştıııımmm???

Buldum galiba!

Yağmur'u, Yağmur'un hayatımıza getirdiklerini, anne olmayı, aile olmayı, anlamak anlatmak için.

Ancak uzun çok uzuuuun zamandır taşındığımız yeni eve bir türlü bağlanamayan internet yüzünden ve blogger'ı halkıyla desteklemeyen akıllı telefonlar yüzünden tarafımca ihmal edildi, öksüz kaldı.

Oysa ki ne hayalleri vardı bu zavallı bloğun,
Yağmur'un komikliklerini,
annesinin deliliklerini,
babasının parlak fikirlerini, ananenin,babaannenin, dedelerin sonsuz yüreklerini,
teyzenin, halanın şefkatini,
kuzenlerle, arkadaşlarla yaşanan çılgın maceraları
not etmekti bütün hayali,
hatta amacını aşıp bir dolu bloggerı benim arkadaşım yapıp,
onların güzel yavrularının ve hayatlarının tanığı yapmaktı aynı zamanda.

Peki sonra noldu????

İşte bunu ben de merak ediyorum!
Ve bugün yayınladığım bir posta yorum yapan sevgili Zeynep Sude'nin annesi sayesinde bloğumun amacını aştığını ve bir "günlük" olmaktan daha öte, organik bir yapısı olduğunu ve kendi içinde yaşarlılığı olan birşey olduğunu hatırladım
İşte bu yüzden ilerlemiş akıllı telefon teknolojisine de güvenerek sessiz ve karanlık geçen bu arada bloğumun ve sizin neler kaçırdığınızı yayınlamaya karar verdim.

Bir dahaki postta görüşmek üzere!

3 yorum:

  1. Hoşgeldin canım,özledik sizi:)))

    YanıtlaSil
  2. a-aa kocaman olmuş :)) bekliyoruz o halde :)

    YanıtlaSil
  3. maşallah büyümüş kuzucuk

    YanıtlaSil