14 Ağustos 2012 Salı

NEDEN???





NEDEN???
NASIL???
NEREDE???
NEREDEN???

Bu sorular beni bu aralar yerden yere vuruyor adeta. 
Tanrım ne kadar çok sorusu varmış bu dünyanın özellikle de Yağmur'un. 
Zamanlama nedir, sansür nedir bilmeden sorularını her daim soran Yağmur'un cevaplarını bulmak için filozof olmak gerek.
E ben de olmadığıma göre hayat zor biraz bu aralar :(






- Anneee büyüklerin annesi olur mu?
- Olur tabii annecim, herkesin annesi olur.
- Annanemin annesi nerede peki?
- Meleklerin yanına gitmiş.
- Neden?
- İnsanlar çok çok çok büyüyünce çok çok çok sonra bir gün meleklerin yanına giderler.
- Neden?
- Artık biraz da onlarla olmak istedikleri için
- Neden onlarla olmak istiyorlar anne
- Melekler çok eğlenceli oldukları için
- Neden eğlenceli olur melekler anne?
- Kişilikleri öyledir annecim
- Neden öyledir anne?
- Yaradılış gereği kızım
- Yaradılış ne demek anne?
   ?????
   ???
   ?

Aaaa aklıma bir fikir geldi hamurdan havuz yapalım mı?
Tamam! Pembe balık da yapıp koyacağım içine :)))))))))




Ve bir dahaki buhrana kadar anne derin bir nefes alır :)



4 yorum:

  1. Bu nedenler ve niçnler hiç bitmiyor.Bazen bilmiyorum demek en iyisi ama onda da neden bilmiyorsun diye sormazlar mı? İşte o zaman kafamı duvarlara vurmak geliyor içimden.Neyse Yağmurun fotolarına bayıldım.Maşallah çok ama çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. biz 3.5 yaşındayız ve hala gevezelik devam ediyor.bazen sessizliğe o kadar ihtiyaç duyuyorum ki..soruları hiç bitmeyecek sanırım bu minnakların:)yağmuruda severek izliyoruz çok şeker:)sormadan edemiycem siz nereden buluyorsunuz bu bikinileri bizimle de paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim aslımercan.
      bu arada bikinisi Kom'dan, Joker'den almıştım.
      Sevgiler...

      Sil
  3. Benim oğlum şubat 2010 doğumlu ama bu zor sorulara başlamadık daha :) Sorular çalışmadığım yerden çıkarsa diye çok korkuyorum o yüzden tecrübeli annelerden yardım alıyorum :) Bloğunuzu takibe aldım bize de beklerim... Sevgiler
    barisingunlugu.wordpress.com

    YanıtlaSil