3 Ağustos 2012 Cuma

Ne seninle ne de sensiz!




Nehir, nam-ı diğer Neyir. Yağmur'un anne tarafından kuzeni, canı ciğeri, kankası, yerine birini koyamadığı, kıymetlisi.

Nehir cephesindeyse durumlar biraz farklı. Nehir'e göre Yağmur hiç hesapta yokken ortaya çıkmış bir kardeş, oyuncaklarını, arkadaşlarını, ananesini, dedesini, teyzesini ve hatta anne-babasını paylaşmak zorunda kaldığı bir püsküllü bela. 




İşte bu yüzden bu yaz da yine daha öncekiler gibi anane-dedenin evinde Nehir'in ve Yağmur'un tatillerinin çakışan 15 gününde curcuna vardı. 





Her sabah birinin diğerinin sesiyle uyandığı ve 40 gündür görüşmüyorlarmışçasına çığlık çığlığa sarılıp öpüştükten maksimum 15 dakika sonra 
o benim, hayır benim, o zaman ben de sana bunu vermem, 
ittirmeler, kaktırmalar, vurmalar, sıkmalar, 
bak ben bunu yapabiliyorum çünkü ben büyüğüm, bebek bebek bebeksin sen!, hayır ablayım beeen!, 
ben gidiyorum, gitmeeee!, ben de geleceğim, gelmeeee! şeklinde atılan naralarla dolan evden 
birbirlerine düşen çocukları da alıp apar topar çıkmaya çalışan bitkin annelerden 
dinlemek lazım belki de bu hikayeyi.



Ancak ne benim ne de ablamın anlatmaya mecalimiz kalmadı. 

Buna rağmen önceki gün Yağmur uyurken İstanbul'a dönmek üzere yola çıkmadan önce 
gelip usulca onu öpüp "uyanınca Yağmur'a onu öptüğümü söyle teyze" diyen bir Nehir, 
uyanıp Nehir'in gittiğini öğrenince uzun uzun ağlayan ve avutmak için onu götürdüğüm parktaki oyuncaklara binerken 
"Anne Nehir de olsaydııı!" diyen bir Yağmur. 

Şimdi bir araya gelseler biliyorum ki sadece15 dakikaları var :)


5 yorum:

  1. kuzen olmak her hali ile böyle güzel bir şey...

    YanıtlaSil
  2. bu şimdilik böyle. aradan yıllar geçtiğinde en iyi dostları olacaklar birbirlerinin. ablamın kızıyla ben de öyleydik küçükken oradan biliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar harika :)) Şimdi böyle olsa da ilerde çok iyi dost olacaklar :)

    YanıtlaSil
  4. Tubacim ilgin icin çok teşekkür ederim. Uyarini dikkate alacagim. Yorumunu yayımlamıyorum arama motorlarında görünmemesi icin. Eminim anlarsın.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil