4 Nisan 2012 Çarşamba

nasıl bir Yağmur III


 Yağmur'la her yıl yaptığımız geleneksel sezon dışı Bodrum gezimizi yapmak için
anane-dede evine geldik yine. 



Zaman öyle hızlı geçiyor ki geçen yılki Bodrum maceralarımızın Yalıkavak İskele Kafe menşeli postu bana Yağmur'un hızlı büyüyüşünü hatırlattı ve uyardı;



Parmak aynı parmak olabilir, 



 Bakışlar kısmen de olsa aynı olabilir,


Ama Yağmur aynı Yağmur değil,

Artık kolay kolay kandıramadığımız, işine gelen mevzularda (örn: söz konusu bir sakızsa) "Ben kocaman bir kız oldum sakız çiğneyebilirim diyen, işine gelmeyen mevzularda (örn: sevmediği bir yemek söz konusuysa) ben küçüğüm sen büyüksün bu büyük brokoliyi sen ye diyen bir Yağmur.

Annesinin yapmasını istemediği bir şey yaparken basılırsa ben bişey yapmıyorum sadece bakıyorum ya da sadece oynuyorum diyen,

Akıllı telefonları kullanmada birçok yetişkine göre daha becerikli, annesinin uyarısı üzerine uçak moduna bile alabilen bir Yağmur.

Evde kimin ne yapacağına karar veren, sen gel sen otur, sen kalk diye direktifler yağdıran. Bir hata yaparsanız asla atlamayıp "öyle değil böyle yapacaksın" diye sabırla anlatan,

Yeni bir sima görünce senin adın ne demeden, ya da iletişim kurmadan geçmeyen, kendinden biraz büyük abla ve abilerin delisi

Restaurantlarda kendi işini kendi halleden, garson abi ablalarla kanka

Şaşırtıcı mantık dizgeleriyle düşünebilen
bir Yağmur artık.


Eskisi gibi masum değil ama ben onun bu halini çok sevdim.  
Ve gelecek bana nasıl bir Yağmur getirecek
merakla bekliyorum.

7 yorum:

  1. Bodrum daha bir güzeldir bu mevsim,ne iyi olmuş :)Yağmur'un cicilerine ve tacına bayıldım :)yazılanlara bakınca Yağmur iyice büyümüş annesi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüya'nın annesi gerçekten çok büyüdü.
      Bu hızı şaşırarak izliyoruz.

      Sil
  2. Hem de ne büyümüş kuzum. Maşallah ona! Onlar hep iyi olsunlar, biz de iyi olalım. Keyfini çıkartın güzel Bodrum'un emi :)

    Kocaman kucaklıyorum ikinizi de.

    YanıtlaSil
  3. Canım uzun zaman olmuş.
    Seni gördüğüme sevindim :)
    Biz de öpüyoruz sizi.

    YanıtlaSil
  4. Kocaman, koskocaman olmuş Yağmur...

    YanıtlaSil
  5. Deniz Meltem İNAL ZEYBEK11 Mayıs 2012 03:38

    Anne olunca daha çok sevmeye başladım yağmurumu. Hala olmak çok güzeldi, yağmuru daha çok sevemem sanıyordum, ama şimdi farkediyorum; Anne olmuş halalar daha çok severmiş :) Mutlu büyü yağmurcuğum

    YanıtlaSil