10 Nisan 2012 Salı

içimi kıpırdatan şeye gülmezsiniz di mi?


İçimde bir kıpırtı var, hani çocukluktan kalma bir deneyime benziyor 
o kadar uzak ki neredeyse yabancı bir duygu diyeceğim.
Nereden geldiğini düşününce buluyorum, 
sebebi bu mevsimlik botlar.





Güzel olmalarının dışında onları sadece 20 TL ye almış olmam kıpırdatıyor içimi.
Yağmur'un ayağına uygun olan numaranın sonuncusunu almış olmam da cabası.
Bakıyorum, bakıyorum içim eriyor, 
"ay bunlar ne güzel ayakkabılar böyle!" diyen herkese bilmiş bir edayla 
"bilin bakalım kaça aldım?" diyorum ve söylüyorum gururla 20 TL !..
Hiç bir entelektüel yanı yok bilakis kadınsal içgüdülerimle savaşmayacağım. 
İşte ben buyum ve çok mutluyum :)

*** Merak edenlere botlar H&Mucizesinden...

8 yorum:

  1. sağlıcakla kullansın...

    YanıtlaSil
  2. çok tatlılarmış gerçekten :) 20 tl olması iç kıpırdatıcı gerçekten. Kim ne derse desin indirim diyince akan sular duruyor benim için ;))))

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim,güle güle giysin yağmurcuk:)

    YanıtlaSil
  4. Çok ciciler ve haklısın çok uygun fiyatlılar.Bende senin gibiyim çok beğendiğim bir şeyi makul bir ücretle aldıysam daha da mutlu olurum:))
    Güle güle kullansın prenses :)

    YanıtlaSil
  5. ben zaten Yağmur Hanımın tüm cicilerine bayılıyorum,bu botlar da gözümden kaçmamıştı,bayılmıştım :) iyi günlerde kullansın şirine :)

    YanıtlaSil
  6. İtiraf ediyorum botları kıskandım ben. Hem kızım adına, hem de kendi adıma :P.

    Bukleli şekeri ve seni öpüyorum.

    YanıtlaSil