8 Mart 2012 Perşembe

anne bak!


-Anne bak 'Eycan' yaptım.
-Eycan kim kızım
-'Ortada Abi' (Kendisi Can'ın babası olur)
-Aaaaa harika, ne güzel yapmışsın Yağmur.
Gaza gelen Yağmur resmin üzerinden tekrar boyamaya başlar
-Kolunu da yaptıııım,
-Şimdi de kafasınııııı.
-Göbeğini de.
-:))))
Kalem, kağıt, boya en çok sevdiği şeyler. Şans eseri mi oluyor, önce çizip sonra mı benzetiyor yoksa gerçekten kafasındaki şeyi mi çiziyor bilmiyorum ama 'anne bak ...... yaptım' diye gösterdiği çizimler genelde takdire şayan bir benzerlik taşıyor.
Hoş belki de maharet benim anne gözümdedir :)

3 yorum:

  1. bence benzemiş yahu :)) gayet de insan figürü yani :)

    YanıtlaSil
  2. Benim pamuk kızım da annesinin ve babasının resmini yaptığını söylüyor hep:). Babayı maviden, beni yeşilden nedense? Yağmur minik bir ressam bence. Minik ve de ısırılası elleri olan bir ressam :).

    Kucaklarım ikinizi de.

    YanıtlaSil
  3. Benimki önce çiziyor, sonra benzetiyor sanırım :) Nasıl da keyif alıyorlar boyalarla oynarken, değil mi? :)

    YanıtlaSil