1 Şubat 2012 Çarşamba

KAR!

Bizde kar haberleri nasıl mı?

Her yeni olayda olduğu gibi Yağmur yine temkinli.
Henüz eldivensiz çıplak elle kara dokunamadık, ancak botlarla kara basmaya ve hatta hıplamaya (zıplamaya) ikna olduk şimdilik. 

Siteden bir arkadaşı kara yatıp melek oldu sen de melek olmak ister misin diye  sorduk hok (yok) dedi. Aradan 5 saat geçince (akşam evde) anneçim ben de melek olaçam dedi. 
Bunu büyük bir gelişme olarak gördük.




Yani anlayacağınız kardan adam yapmak 
ya da kartopu oynamak için bizim daha çoook yolumuz var. 

Ama beklemeye de bol bol sabrımız var :)


4 yorum:

  1. o kırmızı burnu yerim ama ben :))),biz de durum tam tersiydi ben fazla temkinliydim yiğit karla ilk kez bu sene tanıştı,ağzını burnunu öyle bi kapadım ki fotolara bakınca hala kızıyorum kendime :))

    YanıtlaSil
  2. çok şeker ya maşallah

    YanıtlaSil
  3. beyazlar içinde ne tatlısın sen yaaf :)))

    YanıtlaSil
  4. :) teşekkür ederiz arkadaslar
    Ben cocukların böyle kalın giydirilip, sarıp sarmalanmis hallerini çok seviyorum.
    Hareket kabiliyetleri kisitlaninca çok tatlı oluyorlar, penguenler gibi :)

    YanıtlaSil