19 Şubat 2012 Pazar

benim jeton geç düşüyor bu aralar

15 Şubat'ta yazıp yayımlamayı unuttuğum postu tarihin tozlu sayfalarına aktarmadan geçemedim:

"Yağmur aramıza katıldığından beri ilk defa sevgililer gününde babasıyla baş başa bir yemek yedik. Değişik bir deneyimdi.




Yağmur büyüdü galiba. Hüzünleniyorum çok. Aynı zamanda da heyecanlanıyorum. Hem zamanı durdurmak, anın tadını çıkarmak, hem de ileri sarmak istiyorum. Karışık yani :(



Herkesin sevgililer gününü kutlamayacağım. Çünkü saçma geliyor bana. Herkes kendi sevgilisinin gününü kutlasın :)




Ben sevgililerimden birinin gününü aksam kutladım diğerini de burada kutluyorum.
Benim güzel gözlü, mis kokulu, cadı mı cadı, edalı sevgilim, Yagmur'um, hayat suyum seni çooooook seviyorum.

Müptelan annen..."




Son zamanlarda vuku bulan bu leyla tavrımı 2 yıldır aklımda olan ancak gerçekleştirmek için henüz hayatımı düzene sokabildiğim bir projeye borçluyum.
Elle tutulur gözle görülür olan ilk aşamada sizlerle paylaşacağım.
Haberlerimi bekleyin...

8 yorum:

  1. Allah muhabbetinizi artirsin, masaallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim
      nazar değmesin tabii :)

      Sil
  2. pek iyi yapmışsınız.. arada böyle kaçamaklar iyi oluyordur.. bizde henüz dilasız bişiy yapmadık, umarım yakın bir zamanda yapabiliriz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman öyle çabuk geçiyor ki Sevgi.
      Bana bu laf çok söylendi, klişe sandım.
      Değilmiş gerçeğin ta kendisiymiş.

      Sil
  3. evet büyüyor ve çok da tatlı :)))
    proje hakkında, haberlerini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk duyanlardan olabilirsin
      Şimdi daha çok merak ettin değil mi:))

      Sil
  4. Biz de uzun zaman sonra eşimle başbaşa sinemaya gitmiştik. Arabada sadece ikimiz olunca garip gelmişti. Hatta bana sağ ön koltukta oturmak baya bir garip gelmişti. :)
    Proje deyince acaba işe mi başlıyorsun??? aklıma ilk o geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu bir iş ama aslında var olmayan bir işi kendime iş edinme projesi desem daha doğru bir iş tanımı olacak sanırım :)

      Sil