18 Ocak 2012 Çarşamba

Üstümüzden bir TIR geçti!..


Anne kız söz konusu salgından nasibimizi aldık.
Öyle bir perişan olduk ki anlatamam.
Düşmek bilmez bir ateş, sarhoş beyinler...
Allahtan babamız sağlam çıktı bu mücadeleden
Sayesinde toparladık biz de.
Allah eksikliğini vermesin
39 derece ateşli bir annenin çocuğunun da hasta olması ne kadar zormuş.
Bu durumda olan anneler iyi şanslar, acil şifalar.


 

Her zamanki gibi aynı virüs, aynı evdeyiz, ancak Yağmur yine bana göre daha hafif atlattı şükür ki.
3 gün boyunca ateşim aralıksız düşmeyince şimdi vücudumdaki kaslar yıllardır kullanılmamış gibi. Bu kadar ağır gribi en son ne zaman yaşamıştım hatırlamıyorum bile.
Yani benim üstümden geçen tır yüklüymüş bayağı.




Bu arada bunu yazmadan geçemeyeceğim. Bu hastalıktan hemen önce bir AVM'de hoş bir karşılaşma oldu. Yağmur'un anneannesi fotoğrafını çekmeye çalışırken "Yağmur, Yağmuuuur" diye bağırmadan olmuyor tabii bu eylem. Bir bayan "Yağmur mu???" diyerek bize doğru geldi.

Bizim blogumuzun takipçilerindenmiş. "Her postunuzu mutlaka okuyorum" dedi, Yağmur'u sevdi, fotoğraflardan daha şirin olduğunu kendisine söyledi ve iyi günler dileyerek bizden uzaklaştı.

Yaşadığı deneyimden bir haber Yağmur ve yaşadığı deneyimin ilk olması ve heyecan vericiliğinden dolayı sarhoş Yağmur'un annesi, O ablanın arkasından bakıp kaldılar.

İsmini bile soramadık ki burada atıfta bulunalım. En iyisi kocaman kucak dolusu sevgilerimizi gönderelim, O kendisini bilir ;)

22 yorum:

  1. Merhabaa ben o ablayım:)))postunuzu okuyunca ben de o şaşkınlıgı yasadım ,oncelıkle cok ama cok gecmıs olsun sıze ve yagmura bıdaha ugramasın o vırusler,
    Nevin ben ,bu arada o gun rahatsız ettıgımı dusundugum ıcın uzun uzun tutmak ıstemedım sızı ,yoksa yagmuru cok ıstedım mıncırmayıı:))sızınle de sohbet edebılmeyı .Umarım yıne karsılasırız ,elbet bız sızı okuyup gordukce sankı uzun suredır tanıyormusuz gıbı ,ama sız, ılk kez gordugunuz bırı gelıyor pat dıye ,hatta cok ıstedıgım halde -hayatınızda ılk kez gordugunuz -bırı cocugunuzu opmesın dıye yagmurun sadece ellerınden tuttum :((ama bı dahakıne ıznınızle opucem o tatlıyı,,,,:))
    sevgiler,yagmuru öpüyorum:)....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar memnun olduk Nevincim,
      Umarım dediğin gibi olur
      Öpücükle ilgili hiç umursamam rahat rahat opebilirsin
      Tekrar görüşmek dileğiyle :)

      Sil
  2. çok geçmiş olsun!
    bu bir salgın galiba,herkes hasta:(
    iyi bakın kendinize...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz,
      Gercekten tanıdığım herkesin evinde en az 1 kisi hasta

      Sil
  3. Çok ama çok geçmiş olsun canım. Az önce bende aynen hayatımda böyle grip olmadım diye yazdım.Bu seneki virüs sanırım bayağı kötü :(( İnşallah bu son hastalığımız olur kışın geri kalanı sağlıkla geçer..
    Prenses maşallah çok tatlı çıkmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya evet okudum
      Size de büyük gecmis olsun
      Umarım dediğin gibi olur

      Sil
  4. Bu sene ki salgin bi garip, cok agir geciyor. Sizede cok gecmis olsun. Tekrarlamamasi dilegimle. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun.

    ne güzel bir karşılaşma olmuş.
    Yağmur hakkatten pek bir tatlı,maşalllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz
      Evet çok güzel oldu

      Sil
  6. geçmiş olsun ikinize de, gerçekten salgından nasibini almayan kalmadı :( karşılaşma hem şaşırtmış hem mutlu etmiştir eminim :) blog yazmanın böyle süprizli yanları da var demek :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz canım
      Gercekten çok mutlu edici bireymiş :)

      Sil
  7. çok tatlı kızınız maşallah.
    çokta geçmiş olsun her ikinizede.
    Ben kızınızın üzerindeki yeleği çok beğendim,benim kızımda bu yelekten çok istiyor,nerden bulabilirim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz çok.
      Yagmur'a ananesi Marks and Spencerr'dan almıştı bu sezon basında
      Umarım hala vardir

      Sil
  8. geçmiş olsun sizlere bizlerde nasiplendik kar sonrası :(( yeleğe bayıdım bennnn ...öpüyorumm prensesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de büyük gecmis olsun canım
      Ben de prensini öperim :)

      Sil
  9. geçmiş olsun çok
    bizde de hep öyle olur ben ve oğlum hasta :)) babaya çok iş düşer. sanırım bu durumda onlar bizden daha hasta :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz canım
      Evet gercekten de isleri zor :)

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun Yağmur'a da Annesine de...
    Hastalık bi daha kapınıza uğramaz umarım..
    Sevgiler...

    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
  11. Aay ay bu sene bu gripten çekmeyen yok galiba. Bizim çekirdek ailede hasta olan yok ama yakın akrabalar birer birer hastaneye yattı çıktı. insan da endişeleniyor hani.. çok çok geçmiş olsun.. bu arada konuyla alakasız olcak biraz ama söylemeden geçemicem. yağmur'un buklelerine hastayım :)

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederiz arkadaslar.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil