25 Ocak 2012 Çarşamba

Bir Ali Doğ(d)u!

Son günlerde Yağmur'la geçen diyaloglar:

-Yağmur, hani Halanın karnındaki bebek var ya Ali Doğu, o gelecek, hoşgeldiiiiin bebek diyeceğiz.
-aayır hok gelmesin, Ali Doğu gelmesin.

-Yağmur'un kuzeni olacak biliyor musunuz?
-aayır ağmur'un kuzeni olmayacak.

Sabah hastaneye giderken:
-Yağmur nereye gidiyorsun
-Abla olmaya!




Evet sonunda oldu benim kızım da dün abla oldu. Bir kuzeni daha oldu.
Şimdilik Yağmur tarafından Ali'nin varlığı bir görmezden geliniyor, bir ciyak ciyak Ali'nin yanına gidilmek isteniyor. Karışık duygular yani.
Ama umarım hep saf, tertemiz olur birbirinize bakışınız.







Bu kurabiyeler de benim sana el emeği göz nuru ilk hediyem olsun Ali Doğu.
Uzun ömürlü ol, parlak bir geleceğin, mutlu ve sağlıklı bir hayatın olsun...

12 yorum:

  1. Ne güzel haber, sağlıkla mutlulukla büyütsünler inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Kurabiyeler müthis görünüyor! Siz mi yapiyorsunuz? Kusursuz bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Dilek,
      Evet kendim yapıyorum
      Bazı arkadaslarım inanmıyorlar gerçi :)
      Kusursuz çok iddialı olmuş ama gururum okşandı çok teşekkür ederim :)
      Senin bebeklerini de ben çok sevdim
      Ellerine saglık...

      Sil
  3. taze anne Yağmur'a ne güzel bakmış öyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mı Tuba :)
      Ben de bu pozu çok sevdim.

      Sil
  4. hoşgelmiş ali doğu, sağlıkla büyüsün :)

    YanıtlaSil
  5. hoş gelmiş :)
    Bir Yağmur'da bizde ilk ikiz kuzenlerini biraz kıskanmıştı ama şimdi çok alıştı onlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkiz olunca da daha zor olur sanki :)
      Teşekkür ederiz canım
      Yagmur'umun adaşını öperim çok.

      Sil
  6. İyiki Doğmuş Ali Doğu. Sağlıklı bir ömrü olsun..
    Kurabiyeler bu sefer çook güzel olmuş, bir profesyonelin elinden çıkma gibiler..
    Ayrıca halasının Damla'ya bakışı çok duygusal, çok güzel...

    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiz Ceylin'in annesi
      Kurabiyeler için ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil