27 Ekim 2011 Perşembe

Yağmur'un Oyuncakları 5 (bidi)



Dikkatimi çekti de Yağmur'un en çok okunan postlarının listesinde "Yağmur'un oyuncakları" serisinin hatırı sayılır bir yeri varmış. Ve ben de epeydir bu seriye katkıda bulunmamışım. İşte bu yüzden taaaa Mayıs ayında aldığımız bu bisikleti sunmaktan gurur duyarız.

Estetik ve işlevi açısından üzerine konuşulacak çoook şey var ama ben en çok önemsediğim tarafıyla ilgili konuşmak istedim. Olmayan pedalleri. Evet bu bisikletin diğer bisikletlerden farkı pedallerinin olmaması. Pedalsız bisikletlerin bisiklet binmeyi öğrenmede çok katkısı olduğunu okumuştum. Denge kavramıyla küçükken tanışmış oluyor ve arkaya takılan yardımcı tekerlek denilen tekerleklere alışmadığı için  pedallı iki tekerlekli büyük bisiklete geçişte sorun yaşamıyormuş çocuklar.



Biz şimdilik çok memnunuz. Yağmur bisikletini o kadar çok seviyor ki her yere götürmek istiyor. Hatta babası ona şarkı bile yaptı.

Bidi bidi bidi bu kimin bidisi?
Yağmur Ardaaaa! diye bağırır
Bidi bidi bidi Yağmur'unki hangisi?
Bidi bidi bidi Pembe olan onunki

şeklinde sonsuz kombinasyonlu bir şarkı


Yani biz bu bidiyi çok sevdik. Bundan sonraki bisikletimiz yine pedalsiz olacak ancak tekerlekleri daha ince olacak yani biraz daha abla-abi bisikleti olacak.




*** Merak edenler için. Bisikleti imaginarium'dan aldık.

4 yorum:

  1. şeker kız seni.. bisikletine bayıldım.. çok cici.. fikir olarak attım bi kenara..

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullansın Sevgili Yağmur, annesi babası da onun çooook mutlu hayatını huzurla paylaşsın inşallah.

    YanıtlaSil
  3. ENYROSE adresimi değiştirdiğimin bilgisidir.
    Sizden ricam kumanda panelinden izlediğim blokları yönet den
    ENYROSE adresini izlemeyi durdurup
    Yine kumanda panelinden izlediğim bloklar Ekle
    http://pembeblogum.blogspot.com/ adresini ekleyerek beni takip edebilirsiniz.
    İlginiz için teşekkür ederim…

    YanıtlaSil
  4. Tabiikiii merak ettik,
    Hem de çok, minik kızım önümüzdeki aylarda havalr ısınır ısınmaz bahçede bisiklet binecek kıvama gelecek ve ben ona ortalıktaki, calliolu, şulu, bulu o korkunç bisikletlerden almak istemiyorum :)
    Sevgiler,
    Ceylin'in Annesi...

    YanıtlaSil