30 Eylül 2011 Cuma

iyi ki doğdun daaan!

Yağmur'un arkadaşı, anne babasının üniversite arkadaşları Eetan ve Evim'in (Ercan ve Evrim'in) biricik "Can"larının 1. yaşını kutladık geçtiğimiz hafta sonu.



Benim doğumumda hastaneye geldiklerinde almıştık sevinçli haberini. Zaman çok mu çabuk geçiyor yoksa her şey çocuklara endekslendiği için aslında zaman donuyor biz mi her şeyin üstünden atlayıp geçiyoruz? 




Yağmur'un 1. yaş günü geldi de aklıma. Yaşadı derler ya eskiler gerçekten de 1 yaş çok önemli bir eşik. Bebekliğin bitip de çocukluğa doğru hızlı ve kocaman atılan adımların başladığı bir süreç. O gün partide baktım da Yağmur abla olmuş artık. Olgun ve mağrur bir abla. 




Kurabiyelere gelince, huzursuz anne ben bu sefer de pastacılığa soyundum desem...
El yapımı özel bir hediye olsun istedim Can kuşa.
İyi ki doğdun tombiliğim :)



6 yorum:

  1. kurabiyeler harika olmuş.. küçük beyin de yeni yaşı mutlu ve kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  2. Ama amaaaaa bu kurabiyeler çooook güzel 1 ay sonra bizde de aynı tatlı telaş var :))) tarifini istesem ayıp eder miyim :D
    Yağmurumu öpüyorum o en mağrur halinden,tatlı prensesim benim....

    YanıtlaSil
  3. Kurabiyeler güzel olmuş bayıldım.Prense de güzel bir ömür dilerim:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim arkadaşlar
    çalışmalarım devam edecektir :)

    Alev,
    okuduysan yorumlarımla ilgili sorunlarım vardı.
    teknik aksaklıkları şimdilik aştım eğer geç olmadıysa mailine yolladım
    şimdiden afacana mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil
  5. maalesef tarifi mailimde bulamıyorum :((( rica etsem alev.erturk@hotmail.com adresime tekrar yollayabilir misin lütfeeen...

    YanıtlaSil