9 Eylül 2011 Cuma

bir bayram - bir düğün geçti bizim evden


9 günlük bayram tatiline kuzen düğünü denk gelirse ve bu düğün İstanbul'da olursa
bu bayram nasıl bir bayram olur bilinmez ama bizim ev düğün evi olur o kesin.




Ben ev sahibi olarak durumumdan hiiiç bahsetmeyeceğim çünkü her şeyin önüne geçen bir varlık, evimizin patronu Yağmur kuş için her şey fevkalade güzeldi...




Önce Doğ (Doğa), sonra Ece (Ece) ve Ecrin, Oka (Okan Abi), Keğe (Kerem) ve Abi (Reşat Abi).
Dede enflasyonuna sebep olan bütün dedeler, annaneler (orijinali değil, yaş veya cüsse itibariyle ananeye benzeyen herkes anane), babaanne nam-ı diğer baba...
Hepsine candan teşekkürler. 





Ben ki normalde evde Yağmur'la yapışık ikiz hayatı yaşarım, 
Yağmur'un varlığını unutup panik oldum birçok kez.
Yağmur ki her gün şaşmaz en az 1-2 kere adda konusunda sözünü geçirir
evden dışarı çıkmadan günlerini geçirdi çoğu kez.





Sonuç;
 her zamanki gibi kalabalık ortamların ardında gördüğüm aynı sahne:
 büyümüş oturması kalkması, bakışları, konuşması değişmiş,
genç kızlığa daha da yaklaşmış bir Yağmur.

***Handan Abla ve Galip Abi'ye mutluluklar dileriz. Umalım ki hayatlarının bundan sonrasına "en güzel dönemi" desinler.

3 yorum:

  1. 41 kere maşallah prensese:)Bir yıl olacak nerdeyse yazmaya başlayalı ve Yağmuru'da hemen hemen o kadardır tanıyorum gerçekten de fotoğraflardan büyümesini takip etmek çok güzel:)
    Yeni evli çiftlere de ömür boyu mutluluk dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. misafirlerden sonra sıkılmıştır Yağmur :)
    kalabalık aile gibisi varmı ;)

    YanıtlaSil
  3. Maşallah. Büyüyor gerçekten. Fotoğraflar enfes. Bu arada blogum değişti blogrollunda gördüm bir tuhaf oldum, hüzünlendim :)

    YanıtlaSil