9 Ağustos 2011 Salı

terrible bir tatil bizimkisi


Yağmur artık başka Yağmur
Anne artık başka anne...




"Bekle!" dediğimde donup kalan, kurulu bebek gibi ne soylesem yapan,
uf olmaktan ödü kopan
Yağmur gitti
Herşeye itiraz eden, yapma dediğim şeyleri gözümün içine baka baka yapan,
olur da farketmezsem "anne anne" diye bağıra bağıra ne yaptığını gösteren,
1,5 yıllık yaşamında sadece bir kere düşüp de
son 1 aya 4 kere düşmeyi sığdırabilen,
üstelik düştüğü yerlerde inadına aynı şeyleri yaparak tekrar düşme tehlikesi yaşayan, 
sürekli huysuz, mız mız, ağlak ve sinirli bir Yağmur geldi.




Anne artık başka anne;

Çocuğunun ne yapıp ne yapmayacağından emin tavırlarla,
"ayyy bu nasıl bir çocuk, sırrın ne bize de söyle!" diyenlere
"ben bişey yapmıyorum sadece onunla diyalog kuruyorum." diyerek gülümseyen şımarık anne gitti,
yeni kızının karşısında şaşkoloza dönmüş,
ne yapacağını bilemeyen,
sürekli sinir harbi yaşarken kendini telkin etmeye çalışan,
çaresiz mi çaresiz bir anne geldi...




Yağmur 14 aylıkken gördüğümüz pedagog terrible 2'nun emarelerinin erken başladığını söylemişti hal böyle olunca bizim tatil de terrible bir tatil oldu :(((


Yağmur'un bu yüzünü daha önce görmemiştiniz değil mi?
İnanın ben de görmemiştim!



7 yorum:

  1. Bornozunu sevsinler , çok yakışmış ..Maşallahh bu fıstığa :))

    YanıtlaSil
  2. Allah sabır versin annesi hepinize ...

    İlk kez gördüm böyle bir resim ama arada nazarlık böyle şeyler olur annesi değil mi :)

    Geçecek

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin, böyle zamanlar insanı çok yıpratıyor, bazı keyifli anlar bir anda durduk yere kabusa dönüşebiliyor. size tavsiyem, kısa süreli mekan değişiklikleri ve derin nefesler:))

    YanıtlaSil
  4. ne diyeyim allah size sabır cadıya da birazcım acıma duygusu versin..

    YanıtlaSil
  5. son hali bile çok tatlı annesi :))
    birde bana sor diyeceksin biliyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. demekki sorun bizde değilmiş
    :)
    bu sıralar bakıyorumda oğlumun yaşıtları ve anneleri hemen hemen aynı sorunları yaşıyor.
    allah hepimize kolaylık versin
    :)

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlı oluyorlar böyle huysuz suratla :) Benimki böyle yapınca suratını mıncıklaya mıncıklaya öpüyorum, iyice sinileniyor, daha çok bağırmaya başlıyor :) Benim sihirli çözümüm de bu: Ağlamasını teşvik etmek...

    Babası inanmıyorud bana. Tatilde olun yanında denedim, şimdi o da ağlamasını teşvik ediyor. Gün içindeki ilk huysuzluğunda ağlamasını kesmesi için dil dökmez, başka bie şey ile dikkatini dağıtmaz ya da kandırmaya çalışmazsan ve deli gibi böğüre böğüre ağlamasına izin verirsen; ağlaması bittiğinde de "Bitti mi ağlaman canım kızım. Aferin kızıma, çok güzel ağladın rahatladın. Hadi şimdi ne istiyorsan yapalım" dersen... BİNGO! Uyuyana kadar başka ağlama nöbeti gelmiyor.

    Ama ertesi gün her şeye yeniden başlanıyor tabii, o ayrı :)

    YanıtlaSil