11 Ağustos 2011 Perşembe

nenni'nin şarkısı

Nehircim,
benim ilk ve tek yeğenim, Yağmur'un sevgili kuzeni Nehircim...
Bu postum sana olsun...





Sen gittin biz buralarda eksik kaldık. Her gün sabah "Yağmuuur" diye uyanmanı,
Yağmur'un ağlayarak yapılması ya da yapılmamasını istediği şeyleri anlamazlığa gelmeme rağmen Yağmur bu elbiseyi sevmedin mi çıkarmak mı istiyorsun, Yağmur dondurma mı yemek istiyorsun?, Yağmur denize girmek istemiyor musun? Annenin onu yapmasını istemiyor musun? gibi cümlelerle tercüme etmeni,




Yağmur hadi ot de böcek de diyerek Yağmur'un kelime dağarcığına yaptığın yardımları, Yağmur'un 1'den 10'a kadar saymasını sağlamanı, çığlık atarak koşmaca oynamanı (ki bu Yağmur için Nenni oyunu olarak anılmaktadır.), köpekten korkmana rağmen yanınızdan geçen köpekten korkan Yağmur'a "Yağmur köpekten korktun mu? Korkma ben seni korurum." demeni çooook özledik. (Tabii özlemediğimiz anlar da var ama o bir başka post konusu artık :)





Hani o denize gidip dönerken arabada annenle benim dinlemekten bunaldığımız ancak sizin dinlemekten bıkmak usanmak bilmediğiniz Sezen'in son albümündeki şarkı var ya
.....
ooooo yandık desene
tam topun ağzına durduk desene
.....
dediği
hani o senin en sevdiğin, Yağmurun 'oooo' ve 'tam topun' bölümlerine kendince eşlik ettiği,
senin buradan ayrılmadan önce "Bu şarkıyı dinleyince beni hatırla Yağmur" dediğin şarkı.




İşte biz o şarkıda hep seni hatırlıyoruz Nehir. Arabaya binmeden hemen önce ve seyahat esnasında Yağmur'un Nenni nana diyerek istekte bulunduğu albümün 5 nolu' bu parçası dışında hiç bir şarkıyı dinleyemiyor, bu şarkı sırasında da aralıksız Nenni, nana diyerek seni anıyoruz...




8 yorum:

  1. çocuklar.. nasıl sevgi dolu nasıl masumlar.. keşke hep böyle kalsalar..

    YanıtlaSil
  2. amanınnnn! Yağmur'la Nehir'in kuzen olduğunu bilmiyorumuşum bennnn! :))))

    YanıtlaSil
  3. ah Yağmur'un kuzenide doğacak inşallah onlarda böyle olacaklar :)

    YanıtlaSil
  4. ahhh ne güzel kuzenli falan olmak benim kızımın öyle bi şansı yok kardeşle kurtarıcaz durumu......

    YanıtlaSil
  5. Allah ayırmasın kuzularınızı...

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bırakma konusundaki teknik aksaklık ömrümden bezdirdi artık bloggerin bilgisine...

    Sevgi,
    Aynen katılıyorum.
    Benim de tüm temennim Yağmur'la Nehir'in aynı masumiyeti birer yetişkin olunca da koruyor olmaları

    Tibet'in annesi,
    Ask olsun sağır sultan duydu ayol :)

    Baharcim,
    Emin ol olacaklar
    Kuzen kardes gibi oluyor
    Çocukluk çağlarını çok değerli kılıyor
    Yagmurcugu öptüm

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. İremmis
    Evet kuzen güzel bisey
    Sizin durumda ise kardes iyi fikir

    Çok bilmiş,
    Âmin canım :)

    YanıtlaSil