31 Temmuz 2011 Pazar

tatil böyle birşey miymiş?

Tatilde yemek uyku herşey tepe taklak, huysuzluk şımarıklık hat safhada,
sabahları 7 de uyanıp, kahvaltıyı binbir zahmetle yapıp,
denize gitmek için evdeki iki canavarın izin verdiği ölçüde hazırlanıp,
arabaya bebek arabalarını, deniz oyuncakları, kollukları, simitleri, havuzları yükleyip,
kan ter içinde yola çıkıp, denize alıştırmak için gerekirse amuda kalkıp,
öğle yemeği krizini de atlatıp, uyuma  stresinden sonra helak olmuş şekilde bir nefes aldıktan çok da uzun olmayan bir süre sonra tekrar bir eve dönüş,
duş hazırlık, akşam yemeği hengamesi ve 
çarşıya inip dondurma yedikten sonra bayılan çocuk ve tatil böyle birşey miydi diye kendine soran,
pestili çıkmış, gözleri süzülmüş esnemekten iki lafı bir araya getiremeyen  anne...








9 yorum:

  1. Gittikçe Nehir'in kopyası olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah sana yağmurum ne de tatlısın sen öyle :)) tatil yaramış cadıya belli daha da yaramaz bakıyor gözler :DD
    bu güzel gözlere değmez mi annesi tüm bu yaramazlıklar :)))

    YanıtlaSil
  3. ama çok şeker annesi.kızma yağmura tam ısırmalık duruyor sevimli,cadı,afacan şeker şeker

    YanıtlaSil
  4. çocuklar tatil böyle birşey :))
    Yağmur'cuk ne tatlısın sen :))

    YanıtlaSil
  5. anne ve tatil kelimelerini birbirine bağdaştıramıyorum bennnn.
    anne 24 saat çalışan demektir,asla tatil yapmaz
    :)
    bu arada o bacakları, kolları ve göbeği ısaırabilirmiyim?lütfennn
    çok şeker görünüyor
    :)

    YanıtlaSil
  6. Elçincim,
    Ay di mi? Zaten dışarda kızları hep kardeş sanıyorlar. Haliyle beni de iki çocuk annesi. Ya da Eylem'in sanıyorlar ikisini de :)

    Alev,
    Yarama öyle bir parmak bastın ki sorma.
    Ben bu yaramaz gözleri taniyamiyorum. Terrible bir tatil oldu bizimkisi.

    Dilekcim,
    Bu kadar seker olmasa zaten nasıl dayanirdim bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bahar,
    Gercekten de boyleymis.
    Bakalım seneye neler bekliyor bizi???

    Karışık pizza,
    Düşüncelerime tercüman oldun canım.
    Ve bizim evde ısırma serbest artık :)

    YanıtlaSil
  8. ay ne tatlı bir bebiş bu ya maşallah onaaa pembiş elbisesi pek yakışmış =)

    YanıtlaSil
  9. Damla, seni cok iyi anlıyorum... sımrarıklık fena halde artıyor kuzularda... ben Doğa'ya güneş kremi sürmekten çoğu zaman kendime sürmeden eve geldiğimi biliyorumve sonuç benim açımdan acı :) ve daha neler neler... ama cooook tatlı bu yagmurcuk... tatil yaramıs ona... optummm

    YanıtlaSil