5 Temmuz 2011 Salı

şimdi ne yapacaksın???



Benim tshirtlerimi, şortlarımı, ceketlerimi giymeye çalışan, bileziklerimi, kolyelerimi takan,
gözlüğümü, taçlarımı takıp pek bi komik olan, 



dışarı çıkarken benim ayakkabılarımı giyip çıkmak için yeri göğü inleten sayın Yağmur cadısı
hadi bakalım şimdi napacaksın???



*** Bir süredir bazı blogger arkadaşlarım blogumuza yorum bırakamamaktan şikayetçilerdi. Şimdi onları iyi anlıyorum. Çünkü bırakılmış yorumları cevaplamak konusunda aynı sorunları yaşıyorum. Denge bozuldu, ne olacak bu blogger'ın sonu merakla bekliyorum...

4 yorum:

  1. ay aynı bu kızlar yaa,bizimki hatta babasının kocaman spor ayakkabılarını bulmuş giymiş:)

    converselerinizi cok hoş olmuş,biz de beyazından giyiyoruz takım:)

    sana bi ara mail atmıştım Yağmurcum,yeme sorunlarıyla ilgili,junk mail oldu belki de,yeniden atarım:)

    YanıtlaSil
  2. Hay allah çok süper olmuş ya hu :) maşallah size ;)

    YanıtlaSil
  3. çok şeker olmuşsunuz yaa

    YanıtlaSil
  4. Cokoprenses,
    Mailini almadım canım. Ama şimdi merak ettim:)
    Yeme sorunu deyince kulak kabartdım.

    Sayın KARACA,
    teşekkür ederiz :)

    Dilek,
    :)))

    YanıtlaSil