20 Temmuz 2011 Çarşamba

Bodrum Bodrum


Tatilde olduğumuz postlarımızın rehavetinden anlasılıyor olsa gerek. 
Bodrum'dayız anane ve dedenin evinde misafiriz. 

Öğrenciliğimden beri tatillerde gelip de beni şaşırtan Bodrum hala aynı şekilde şaşırtmaya devam eden Bodrum,
Zamansız, hem hızlı hem de yavaş mı yavaş olan Bodrum,
Her gelişimde önce sakinlerinin umarsızlığına ve yaşamlarının ağırkanlılığına hayret ettiğim sonra aynen onlara nasıl da hızla dönüştüğüme hayret ettiğim Bodrum,
Günün daha güzel battığı başka bir yer olmadığını sandığım ve mavisinin eşini bilmediğim Bodrum

Ne mutlu ki yine yuttun bizi.  



Yağmur'un maceralarına gelecek olursak, yetişmek biraz zor. Yetişsek bile blog kıvamına getirmek hem zaman istiyor hem de bu tembellikten silkinip kurtulmayı gerektiyor. 


--


Ananemizin bahçesine koyduğumuz bu havuz Yağmur'un bu yazki suyla tanışma ortamı oldu. Geçen seneki deneyimimizden sonra denize girme çalışmalarına başlamadan önce buna alışmayı uygun gördük. Şimdilik keyfi yerinde. Bu havuzu sahile götürüp deniz kıyısında alıştırma çalışmaları büyük ölçüde başarıya ulaştı diyebilirim.



*** Yaz döneminde hala havuz alışverişi yapmamış ve nasıl bişey alacağını bilemeyenler için şişme olmayan kalın çadır malzemesinden yapılmış bu havuzları öneriyorum. Çok kolay paketlenip taşınabiliyor ve şişme derdi de yok. Şişme derdi olmayınca patlama derdi de olmuyor. Kumaş olduğu için UV filtreli olabiliyor. Suyu boşaltmak da kolay oluyor. Deniz kenarındaysanız kıyı da doldurmak da. Ayrıca evde top havuzu olarak da kullanabilirsiniz yada bahcede kum havuzu. Sorun olabilecek tek şey çok hareketli çocuklar kenarlarına yüklenirse suyun taşma gibi durumu olabilir. Bizde hiç sorun olmadı. Merak edenlere biz bu havuzu İmaginarium'dan aldık.

3 yorum:

  1. aşamalı denize geçiş yapıyosunuz yani :))) havuzun gölgeliği olması da çok iyi gerçekten, gayet mutlu görünüyor :) o yavaşlık hem sıcaktan hem ege insanının kanından bence :))) özledim bodrumu...

    YanıtlaSil
  2. maşallah çok mutlu gözüküyor.hepsinde ayrı bi tatlı çıkmış.keyifli tatiller yağmur hanıma

    YanıtlaSil