5 Temmuz 2011 Salı

bize de iyi tattiller

Yarın bizim evdeki Bodrum yolcuları yollara düşüyor. Günlerdir yapılan hazırlıklarla ilgili olarak da son bir haftada geçen telefon diyaloglarına buyrun:


Yağmur'un Annesi: Alo
Yağmur'un Babası: Alo canım meraba
Y A                     : Meraba canım
Y B                     : Nerdesin?
Y A                     : (...) Alışveriş Merkezinde
Y B                     : Mmmm iyi canım, şey için aramıştım....
.................



 

Yağmur'un Annesi: Alo
Yağmur'un Babası: Alo canım meraba
Y A                     : Meraba canım
Y B                     : Nerdesin?
Y A                     : (...) Alışveriş Merkezinde
Y B                     : Hadi ya ne yapıyorsun?
Y A                     : Yağmur'a bişeyler bakıyorum.
Y B                     : Hııı iyi canım, diyecektim ki......
................






Yağmur'un Annesi: Alo
Yağmur'un Babası: Alo canım meraba
Y A                     : Meraba canım
Y B                     : Geçerken bi eve uğrayacam evde misin?
Y A                     : Aaaa yok canım ben .... Alışveriş Merkezindeyim
Y B                     : Alışveriş mi? Herşey yolunda mı yani bu kadar alışveriş nası yani
Y A                     : tatil alışverişi işte :)) hih hih hih
Y B                     : tamam canım, sonra görüşürüz o zaman
Y A                     : tamam canım öptüm.







Yağmur'un Annesi: Alo
Yağmur'un Babası: Alo canım meraba
Y A                     : Meraba canım
Y B                     : Konsolun üstünde bir kağıt unutmuşum bi bakar mısın orda mı?
Y A                     : .....
Y B                     : Alo canım orda mısın?
Y A                     : Iıııı ben evde değilim canım
Y B                     : Tabii ki nerdesin diye sormayacağım canım!!! Nasıl bir tatil olacak bu tatil merak ediyorum yalnızca.
...............







 
Hamile kalmadan önce 53 kilo olup doğumdan sonra ilk yazında 63 kilo olan ve şimdi de 58 kilo olan
bu garibanın hiç bir kıyafetinin üzerine olmadığından
ve alışveriş yapmak zorunda olduğundan,






 
Yağmur'un her yeni mevsimde gardolabının baştan döşenmesi gerektiğinden
alınan bazı şeylerin küçük ya da büyük geldiğinden değiştirmek için
alışveriş merkezlerinde mekik dokumak zorunda kaldığından





 
Hele ki bu eksiklerin min. 1 aylık sürecek bir tatil öncesinde 1 haftada tamamlanması gerektiğinden
kimsenin haberi yoktu tabii!



5 yorum:

  1. Seni çok iyi anlıyorumm :)) işte ne kadar zorluk çekiyoruz farkında degilller :) ... bu arada yagmur un sandaletlerini çok sevdim, hem yazlık hem de rahat görünüyor... nerede aldıgını sormamda bir sakınca var mı?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bence kilon iyi benim durum daha kotu bacaklarim kalas gibiydi, sort bile giymeye utandim. Iyi tatiller bu arada.

    YanıtlaSil
  3. çok keyifli bi yazı olmuş.doğru söze ne denir...alışveriş şart.size iyi tatiller

    YanıtlaSil
  4. Nesli,
    Aynen öyle ne yazık ki :(
    Eğer cevabımda gecikmediysem sandaletlerimiz Zara Kids ten bu arada.

    Taze Anne,
    Yazdıkların moral oldu desem ayıp etmiş olur muyum?
    Ama eminim sen de durumu abartıyorsun
    Ne de bizim bayanlar bu konuda olduk a iyiyizdir di mi :)

    Dilencim,
    Teşekkür ederim canım. Tatile gelince şimdilik iyi geçiyor.

    YanıtlaSil
  5. seni ancak biz anlarız damlaa :)))

    YanıtlaSil