29 Haziran 2011 Çarşamba

Sizi bilmem ama

Bizim evde baba hasretle bekleniyor.
Gün içerisinde defalarca Baba? diyerek ve eliyle nerede işareti yaparak babanın lokasyonu soruluyor
Babanın sabah evden çıkışları genelde sancılı oluyor (üstelik antenler nasıl çalışıyorsa daha ben anlamadan o anlıyor ne zaman çıkacağını)


Babayı görünce yüzde gülücükler bir başka güzel açıyor
Hep birlikteyken anneye ise hiiiiç yüz verilmiyor

Babayla oynanan özel oyunları anne kazara imrenip oynamak isterse azarlar bir ses tonuyla Baba baba! diyen Yağmur tarafından boy ölçüsü itinayla alınıyor.


Çocuktan sonra el ele tutuşma yetisini kaybetmiş olan anneyle baba
hasbelkader el ele tutuşursa
çatık kaşlarla derhal müdahale edilip babanın eli tutuluyor.
Annenin eli mi? Amaaan onunki de el mi?

3 yorum:

  1. eee kızlar babaya düşkün olurlar dimi :)
    ben anladım mesela :)

    YanıtlaSil
  2. benim oğlum daha 8 aylık o bile şimdiden babayı görünce yüzünde güller açıyor.kıskanıyorum nasıl bi şey bu en çok vakit geçiren ilgilenen ben olmuyor yani ama özel bi şey bu baba evlat ilişkiside

    YanıtlaSil
  3. Anne babada çok sevilir ama baba daha çok ilgi görür kendimden biliyorum :D

    YanıtlaSil