21 Haziran 2011 Salı

ilk nikah

Yağmur bu haftasonu ilk nikahına katıldı.





Sessizce gelin ve damadın birbirlerine evet demelerini dinledi,
alkışlanması gereken yerde gerektiği kadar alkışladı,



katlanan koltukları ilk defa deneyimlediği için tekrar, tekrar ve tekrar katladı acddııı!



Henüz şeker denen o vazgeçilmez tatla tanışmadığı için nikah şekerlerini çiçi(çiçek) diyerek sevdi,


törendi takıydı derken sıkıldı ve adda adda diye bağırmaya başladı ve yetişkinleri bezdirerek törenden ayrılmayı başardı. 

8 yorum:

  1. İlkler hep özeldir.
    buda onun ilk ilki olmuş ne güzel

    YanıtlaSil
  2. ay elbisesini sevsinler,tam yaz modasına ayak uydurmuş:)

    YanıtlaSil
  3. karışık pizza,
    evet aynen öyle oldu :)
    çok yakınımız degildi ama özel oldu.

    Çokoprenses,
    Guzin Ablamızın hediyesi ben de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. minik prenses çok tatlı, bayılıyorum ona :))

    YanıtlaSil
  5. :))canım benimmm maasallah sana :)

    YanıtlaSil
  6. Buket,
    Pelin prenses de başka tatlı
    takip etmiyoruz sanmayın:)

    Doğa'nın güzel dilli annesi,
    :)) teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  7. selam tamda kızım için kırmızı sandaletler ararken sizin kızınızı görünce sormak istedim. o kırmızı sandeletleri nereden aldınız?bulma imkanım var mı acaba?

    YanıtlaSil
  8. Zara kids bu sezondan geçenlerde gördüm vardı hala. Geç kalmadığınızı umarım :)

    YanıtlaSil