13 Mayıs 2011 Cuma

YORUMSUZ!




- YORUMSUZ! -


16 yorum:

  1. Bayıldım :) O suratının ciddiyetini yerim ben kuzunun

    YanıtlaSil
  2. çoook tatlıııı

    YanıtlaSil
  3. bayıldım, çok tatlı :)
    yakında bizimkinden de böyle bir poz görürsem şaşmam. bizim babiş de tuvalette gazete dergi okumayı sevenlerden. begüm onu öyle görmüyor gerçi ama genetik olarak geçmiş olabilir :)

    YanıtlaSil
  4. PinkPrincess
    :)

    Elçin ablası,
    Ekonomiyi yakından takip ediyor :)

    Dilek,
    Bence de :)

    Ozlem,
    Aynen hazırlıklı ol.
    Çünkü bizim babamiz da sizinki gibi :)

    YanıtlaSil
  5. şeker seni,bayıldım sana ve bu pozuna :)

    YanıtlaSil
  6. :D o kadar büyüdünmü sen :) Yağmur abla diyelim artık :D

    YanıtlaSil
  7. :))))) Çok güldüm :))))

    YanıtlaSil
  8. Ayyyy çok tatlı maşallah bu kız çocukları beni benden alıyor :))

    YanıtlaSil
  9. harbidende yorumsuz
    çok şeker yahu
    :)

    YanıtlaSil
  10. Çok ciddi gülmeyin:), bir de gazeteyi düz tutarsa tam olacak...

    YanıtlaSil
  11. Ozlem ablası,
    Teşekkür ederiz :)

    İremmiss,
    Aynen kız çocuk başka oluyor

    Selda,
    Di mi ama :))

    YanıtlaSil
  12. o suratın ciddiyeti nedir ya yerim ben onu :)

    YanıtlaSil