19 Nisan 2011 Salı

sıradaki gelsin



Tamam kış geç geldi,
zaten çok da kara geçmedi bu yıl
ama artık gitsin lutfen
hayır kovuyormuş gibi olmayayım ama
işler birikti.





  

Kırlara çıkılacak, çimenlerde yuvarlanacak,
çiçiler (çiçekler) koklanacak,
bahar güneşinin kemiklerimizi ısıtmasına izin verilecek
yani bu bahar da yapılacak çoook işimiz olacak
işte bu yüzden sayın "kış" alınmayın ama artık evinize gitseniz de
sıradaki arkadaşımız "bahar" gelse olmaz mı???



*** Evet havada hala kış havası var ama Fenerbahçe Parkına baharı getirmişler. Laleler, papatyalar, menekşeler çoook güzeldi haftasonu.

12 yorum:

  1. Çok güzel kareler ne kadar mutlu olmuş prenses:)
    Bence de gelsin artık şu bahar hep kandırıyor:)

    YanıtlaSil
  2. Bu yaz öyle gelişip serpilecek ki Yağmur damlası, şaşırıp kalacaksın annesi; demedi deme :)

    YanıtlaSil
  3. damla,olur hem de çook güzel olur...kovmak gibi olmasın ama ben de artık kış gitsin evine istiyorum :))
    resimler,yağmur çok güzel...

    YanıtlaSil
  4. eskiden yağmur duasına çıkarlardı biz de bahar duasına çıkıcaz nerseyse.. gelse artık..o popoyu ısırmak lazım ama ya =)

    YanıtlaSil
  5. kuzum benim, tatlı yavrum maşallah sana..

    YanıtlaSil
  6. resimler çook güzel.beybi çok mutlu olmuş dışarda olduğu için heralde.katılıyorum bende baharı bir an önce bekleyenlrdenim.oğlumu alıp doloşmayı dört gözle bekliyorum.benim beybi daha 5 aylık olduğu için cesaret edemiyorum soğukta çıkmaya.bu arada ihmal ediliyoruz blog takipçiniz olarak.

    YanıtlaSil
  7. gelsin bahar :D
    minikler içinde bizim içinde iyi olacak biran önce gelmesi :D
    o çimenler arasında kaybolan minik öptüm seni :)

    YanıtlaSil
  8. bence de gelsin artık bahar. kışı severim aslında: kar, soğuk. Ama güney bölgelerde kış, kış değil.(iyi mi kötü mü bilemiyorum)bahar gelsin, güneş yüzünü göstersin, bende burada kış dedikleri bu ara mevsimden kurtulayım.

    YanıtlaSil
  9. ay onun popişini yerim,ceren de yürüse de artık parklarda koşsa:)

    YanıtlaSil
  10. fotoğraflar harika, içim açıldı... bence de kovmak gibi olmasın ama artık bitsin kış...

    YanıtlaSil
  11. Bizimkiii bahar moduna girmiş vallaaaa :)) Evet ya artık yaz gelsin valla dilimizde tüy bitti :/

    YanıtlaSil