23 Mart 2011 Çarşamba

sonunda ödülümü aldım!

Ablam nam-ı diğer Yağmur'un Teyzesi -torpil var mı bilmiyorum :) ve Doğa'nın Maması blogumuzu ödüllendirmişler.
Okuması en keyifli blog olarak seçmişler, teşekkür ederim yürekten.
Biraz geç kaldım verilen bu güzel ödülü kabul etmekte, biliyorum.
Ancak ortalık sinir bozucu bir sessizliğe boğulmuşken, bir gün girip bir gün giremediğimiz bloglarımızın post başlıkları "sonunda bloguma girdim", "yuppiiii kayıt yapabildim" gibi ünlem içeren cümlelerken çok da yadırgamamak gerek bu aksaklıkları...



Yağmurlu GünlerEvde Çay Keyfi, Ekin ve BizDoğa AşkıKırmızı Kelebeğin Bahçesi de benim okumaktan keyif aldığım blogların bazıları.

***Kızlar, daha önce bu ödülü almış ve konuyla ilgili post girmiş olanınız varsa dikkate almasın.
Sevgiler...

6 yorum:

  1. Ödül için çok teşekkürler :) Kaç gündür giriyorum, yorum yazamıyordum bir türlü, neden anlayamadım. Sonunda oldu :) Tekrar teşekkürler :) Yağmur'a bol öpücükler ;)

    YanıtlaSil
  2. Bugün girebildim bloguma ve bloguna, özlemisim. ÇOOOK tesekkürler Damla. Bizde sizin yakın takipciniziz, yagmur cugumu opuyorum kocaman. Maasallah ona, cok tatlıı

    YanıtlaSil
  3. Damla çok teşekkürler. Daha önce de yorum bırakmaya çalıştım ama olmadı bir türlü. Sanırım herkes aynı dertten muzdarip.
    Biz de Yağmur'un hayranıyız ve takipçisiyiz. Havalar da ısındığına göre en yakın zamanda Yağmurları tanıştırmak dileğiyle... sevgiler

    YanıtlaSil
  4. kıslaaaar,
    dedim ya seviyoruz sizi
    ve öpüyoruz pamuk yanaklardan :)))

    YanıtlaSil