15 Mart 2011 Salı

Kendini seviyorsan eğer;

İnsanız zaaflarımız var
Hepimizin kendine göre kompleksleri var
Hiçbirimiz mükemmel değiliz
ama bunlar fesatlık yapmak, huzursuzluk yaratmak, cümlelerimizle karşımızdakinin canını yakmaya çalışmak, dedikodu yapmak, başkalarının zaaflarından ya da eksikliklerinden hoşnut olmak için yeterli mazeretler mi sizce???




Kendini seviyorsan;

KISKANMA!
Çünkü başkasının hayatına özenmek, sahip olmadıklarının hırsıyla onun, sözüm ona eksikliklerini, büyük bir heyecanla araştırıp ortaya çıkarmaya çalışmak, seni kendi hayatından uzaklaştırıp başkalarının hayatlarına hapseder. Ve sonuçta hep mutsuzluk getirir.




DEDİKODU YAPMA!
Çünkü dedikodu yaptığın arkadaşının bir gün senin hakkında da konuşabileceğini unutma, ya da bu ihtimalden dolayı dostluğunu şüphe duygusuyla kirletme.
Daha da önemlisi zamanını ve enerjini bunun için harcama, kendin ya da sevdiklerin için bir şeyler yapmayı tercih et ki senin de hayatın kendine özgü olsun ve başkalarının hayatı umurunda olmasın.




HOŞGÖRÜSÜZLÜK YAPMA!
Çünkü haksızlığa uğradığını zannederken haksızlık yapıyor olabilirsin. Sana haksıklık yapan haksızlık yaptığını biliyor mudur sence?

Ne alaka demeyin yazmak geldi içimden ve yazdım :)




*** Ve bu fotolar da Yağmur henüz karnımdayken ve onlar da annelerinin karnındayken tanışmış olduğu masum ve tertemiz iki yavru
Jaleli pilates günlerimizde tohumları atılan minik dostlar grubu.
Henüz birbirlerini pek taktıkları yok ama biz kendi kendimize gelin-güvey oluyoruz :)
Foto tarih: 03.03.2011

6 yorum:

  1. Öncelikle meleklerin hepsi birbirinden güzel hepsine maşallah.

    Bu yazdıklarını yapan ve insanın canını sıkanlar o kadar fazla ki.Seni çekemez senin hayatını yaşamaya çalışır.Gölge gibi dolanır etrafında.Daha önce benzer bir yazı karalamıştım bende.
    Allah bizlerden uzak tutsun böylelerini ..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel demişsin.Bende blogumda yer verebilir miyim

    YanıtlaSil
  3. İkiz Annesi,
    Gölgeler beni rahatsız etmiyor, Onlar zarasız olanlar.
    Ben sürekli negatif konuşarak, seni aptal yerine koyan, (sanki kıskançlıktan tükendiğini anlamayacakmışsın gibi) hiç durmadan laf sokmaya ÇALIŞIP, enerjini düşürmeye çalışanlara tilt oluyorum.
    Bak yine sinirlendim şimdi :)

    Emrenin Annesi,
    Teşekkür ederim. Blogunda tabii yer verebilirisin şeref duyarım :) Sorduğun için de teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. bu arada kızlar bir haftadır bloguma giremiyorum yorumlarınızı ancak yayınlayabiliyorum
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Damlacigim,

    Duzenli olarak blogunu takip ediyorum. Hatta senin sayende Eylem'in blogunu da takip eder oldum. Hem Yagmur'un hem de Nehir'in anilari sayesinde gunluk sikintilarimdan biraz da olsun uzaklasip hayaller alemine kisa yolculuklar yapma imkani buluyorum. Ikinize de bu nedenle tesekkur ederim. Yureklerinize saglik.

    Bu yazi digerlerinden cok farkli. Sanki benim duygularimi almis, buraya aktarmissin gibi. Hal boyle olunca sasirdim acikcasi. Sonra da dedim ki kendi kendime demek ki boyle hisseden sadece ben degilmisim. Kendimi cok da yalniz hissetmedim. Bu yazini izninle facebook'ta yayimlamak isterim. Ismini vererek veya alinti diye belirterek.

    Sevgiler. -Ozgen

    YanıtlaSil
  6. Özgencim,
    Orada olduğunu bilmek çok güzel
    Yorumunla beni sevindirdin sesini daha sık duymak isteriz :)
    Yazımla ilgili ise aynı duyguları paylaşmamıza şaşırmadım çünkü yazımı atfettiğim türden insanlar her yerdeler biliyorum.
    Bu yazıyı facebook'da paylaşabilirsin tabii ki. İsmimi de verebilirsin. Bana haber verirsen ben de bakarım. Çünkü normal şartlarda artık facebook'a hiç girmiyorum.
    Seni çoook öpüyorum.

    YanıtlaSil