5 Mart 2011 Cumartesi

home sweet home!

Bugün DNS ayarlarımı değiştirip blogumun anasayfasını monitörümde görünce bi tuhaf oldum.



Sanki yıllardır görüşmediğim bir arkadaşımı görmüş
ya da elde olmayan sebeplerden dolayı ayrılmış olduğum sevgilim köşeden dönmüş karşıma dikilmiş gibi,
sanki blogspot kapatılalı günler değil yıllar olmuş,
sanki yıllar önce tutmuş olduğum notlara, fotoğraflara bir çekmecede rastlamışım gibi,
sanki çocukluğumda kalan huzur verici bir ses ya da koku duymuşum,
sanki zorlu bir yolculuğun sonunda evime kavuşmuşum gibi




Şöyle bir baktım da alışkanlık mıdır bilmem ama evim de pek güzelmiş, kızım da bu evde daha güzelmiş sanki.

Orada mutlu olamadım. Elim varmadı ki bir şeyler yazayım. 
Yağmur durmuyor büyüyor. Not almaya devam etmek lazım.
Biliyorum bir çok kişi gitti buralardan ama biz geri döndük.
Daha doğrusu gidemedik hiç.
Kalan sağlarla devam edelim yolumuza dedik. 
Tutulacak notlar, paylaşılacak anılar, fotolar var,
bir an önce işe koyulmalı dedik.
Önümüzdeki günlerin meçhullüğüne aldırmadan, biz önde Wordpress'deki gölgemiz arkamızda çıktık yola




*** Yağmur'un son haftalarda hayvanlarla kurduğu ilişki çok ilginç bir seviyeye geldi. Öyle ki hareket eden her nesneye gağgauv diyor (karga ile hav hav arasında bir yerde duran bir canlı türü).
Ancak hafif bir endişe de oluyor ifadesinde.
 Sanırım kendisinin kontrol edemediği bir takım hareketlerin varlığıyla yüzleşiyor bu dönemde. İşte bu dönemi kolay atlatması için Yağmur'a 4 tane arkadaş getirdi babası.
Tanıştırayım gağgauv, gağgauv, gağgauv ve gağgauv.  

5 yorum:

  1. Çok güzelmiş Yağmurun arkadaşları:)
    Bende de akvaryum var kızlar deli oluyorlar onlara:))
    Dediğin gibi WP'ye geçiş yaptık ama bir aklımız burada orası o kadar sıcak gelmiyor.Aynen dediğin gibi evimiz evimiz güzel evimiz:)

    YanıtlaSil
  2. Ben gidemedim o tarafa hiç...
    Sanki kendimi garip gurbet ellerde hissedeceğimi biliyordum :)

    Ben hep girebildim bloğa sonra aklıma geldi ben geçen sene dns ayarlarını değiştirmiştim gene bloğlarda bir sorun vardı hani ...

    Ve bu kuzunun tulumları beni bir gün öldürecek demedi deme annesi :)

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldiiin :) mutlu oldumm...sevgiler

    YanıtlaSil
  4. memnun oldum gağgauv'lar :D
    bende bırakamadım blogspot'u. bizde kaldığımız yerden devam ediyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. İkiz Annesi,
    WP buz gibi bir yer
    ben de hiç ısınamadım

    Elçin,
    İyi yapmışsın,
    aynen öyle gurbet ki ne gurbet

    Papillon,
    Hoşbuldum :)

    Bahar,
    sevindim,
    bu yasak bitince harşey daha güzel olacak :)

    YanıtlaSil