13 Şubat 2011 Pazar

yağmur'un oyuncakları 4



 ABC Yayınlarından hoş sohbet, bir çocuk annesi, pek satıcı gibi değil de daha çok arkadaş gibi olan güler yüzlü o abla gelene kadar kitapların aslında en güzel oyuncak olduğunu unutmuşum.
Ünivesite mezunu ve hatta yüksek lisans tez sahibi bir anne olarak
kendimi burada herkesin ortasında şiddetle kınıyorum.





Neyseki geç kalmış sayılmam. Bu güzel şeylerden 2 set aldım.
1. flash kart + katlanır kitaplar
2.dokun hisset ve kokla hisset kitaplar
Ve ileriki yaşlarda almak için göz koyduğum diğer setler.




 Kartların ve kitapların üzerinde gerçek gibi canlı fotoğraflar -resim değil- ve konuyla ilgili dokular var.  Yağmur nasıl sevdi bilemezsiniz.
Köpeğin yumuşacık tüylerini okşuyor, reçelin yapışkan yüzeyinden tedirgin oluyor
Başka hiçbir oyuncağına bu kadar uzun süre ilgi göstermedi diyebilirim.




 Kartları bir kaç tur hızlıca ve konuşarak gösteriyorum.
-Püf noktası hızlı yapmak adı üstünde flash kart-
Sonrasını ona bırakıyorum.
Bıdı bıdı bıdı konuşuyor.
Bu kart ve kitaplardan sonra nerede bir dergi ya da kitap görse ulaşmak için çırpınıyor ona.
Herhangi bir yerde gördüğü miniminnacık hayvan figürlerini bile farkediyor
ve biz de farkedene kadar möööö mööööö diye bağırıyor hiç durmadan:)




 Kitaplardaki resimleri benim ona gösterdiğim şekilde gösteriyor,
benim anlatım tarzımda bişeyler anlatmaya çalışıyor.

 Umuyorum kitaplarla kurduğu bu güzel arkadaşlık böyle devam eder hep.
Hayal etmenin daha çok keyfine varacağı başka bir dünya olmayacak çünkü. 




 Bu arada bizim bu yayıneviyle tanışmamıza vesile olan arkadaşım,
Derin'in annesi Feyza'ya da
teşekkürü bir borç biliriz.




Bir de 'adım adım eğitim serisi' var kullandığımız.
Yıllık abonelikle her ay kargoyla evinize çocuğunuzun o ayki gelişim sürecine bağlı müzik, kitap ve el becerilerini geliştirici oyuncak içeren bir paket gönderiyorlar.
9. ay itibariyle başlıyorsunuz ya da daha geç.




Bu serinin de senaryo nitelikli resim kareleri Yağmur'un ilgisini çok çekiyor.  
Örneğin 12. ayda o gün doğumgünü olan bir bebeğin bir günlük macerasını çiziyorlar.
Ya da motorlu cihazlardan kormaya başlayacağı dönem olan
13. ayda blenderı çalıştıran bir anne ve bebeğinin hikayesini.
Her dönem kendi durumuyla özdeşleştirebileceği senaryo ve resimler oluyor
sanırım bu yüzden ilgisini çok çekiyor.




Ben abone olurken içeriğinden emin olamadan karar vermek zorunda kalmıştım.
Pişman olmadım ancak daha sonra kitaplarının e-bebek'de satıldığını gördüm.
Abone olmak isterseniz mağazadan bir göz atabilirsiniz.

Herkese bol kitaplı günler dilerim :)


14 yorum:

  1. hehhe, üzerindeki pijamalarıyla, oyun kartlarını minicik ellerine sığdırmak için verdiği çabayla ve ışıl ışıl bakan gözleriyle tam bir hanım efendi kızınız. :)

    takip ediyorum sizi ancak yorum yazmak için pek fırsatım olmuyordu, bu fotoğrafları yorumlamadan geçemedim yine de.

    Çok sevgiler,
    Luna.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel daha şimdiden kitap aşkının başlaması

    Bu arada kuzunun bu kıyafetlerinin beni öldürmesi yakındır :)

    Tam lokummm

    YanıtlaSil
  3. Benzer kart ve kitaplardan ben de almıştım kızların için , Yağmur'dan biraz daha ufaklardı o zaman.Şimdi 2,5 yaşındayız bir sürü kitapları oldu işin güzel tarafı herhangi bir oyuncak mağazasına girdiğimiz zaman oyuncak reyonlarına değil de kitap reyonlarına koşuyorlar ve ben çok mutlu oluyorum.
    Farkındalıklarının arttığı konusunda kesinlikle haklısın arkadaşım en basit örnek bu gün sabahtan doktor randevumuz vardı her şey tamamlandı çıkacağız Melisa "Anne köpek"diye bağırmaya başladı"Annecim yok köpek" diyorum ama o ısrarlı en sonunda köpeğin nerede olduğunu gördüm ama o göstermese dolabın içinde duran minnacık bir bibloyu sanırım ben fark etmezdim:)

    YanıtlaSil
  4. kerem'de çok küçük yaşlarda tanışmıştı kitaplarla..yağmur'un annesi'i (ismini bilmiyorum)kitap konusunda ben de sana katılıyorum...kesinlikle en iyi oyuncak diyebilirim...
    kartlarınız gerçekten çok güzelmiş...verdiğin link dikkatimi çekti...teşekkür ederim...yağmur'a da maşallah...boncuk boncuk bakıyor...

    YanıtlaSil
  5. kartlar gerçekten harika görünüyorlar... bol bol oynasın yağmur hanım :))

    YanıtlaSil
  6. bizde de var ABC kartlarından bizde severek oynuyoruz sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Luna,
    Ne iyi yaptın da yazdın.
    Alışırsak hep bekleriz ama :)

    Elçin,
    Sen daha dur biraz daha büyüsün güzel planlarım var kıyafetleriyle ilgili :)

    İkiz annesi,
    Ne güzel, ne mutlu sana.
    Umarım Yağmur da büyüdüğünde seninkiler gibi olur.

    YanıtlaSil
  8. Bahriye-krm,
    Adım Damla :)
    Teşekkür ederiz
    Ve linkin isine yaramasına sevindim

    Nihan,
    Teşekkür ederiz

    Thalassapolis,
    Sevgiler bizden :)

    YanıtlaSil
  9. Bak simdi bana ne iyi oldu bu öneriler. hemen degerlendirecegim. Yagmurun o tatlı göbüsünü optuummm :)

    YanıtlaSil
  10. Ela da hala okuyor dokun ve hisset kitaplarını (17 aylık). O yapışık yüzeylere de yeni yeni dokunabilmeye başladı, önceleri o da korkuyordu Yağmur gibi :)
    Flash card olayında ben tembeldim kendim yapmaya üşendim. Sanırım o dönem de satılmıyordu ben de online bir program satın almıştım: BrillBaby. Flash Card mantığıyla gidiyordu ama ingilizceydi, türkçelerini ben ayrıca söylüyordum. Gelişimini öyle hızlandırdı, farkındalığını öyle arttırdı ki anlatamam.
    Adımadım dergilerine ben de gözüm kapalı abone olmuştum ama 17. ayımızda hala heyecanla bekliyoruz gelmelerini ve en az 1-2 haftamızda hem evde hem restoranda, arabada kurtarıcımız oluyor. Üstelik büyüdükçe daha da eğlenceli hale geliyor. Adımadımın her ay yüklenebilen şarkıları da çok güzel. Biz ezberledik, hala söylüyoruz birlikte.

    YanıtlaSil
  11. Papillion,
    Doga kuşun favorisi hangisi olacak bakalım.

    Çok bilmiş,
    İyi haber!
    Hemen tüketmeyecek o zaman bu kitapları.
    Ela kuzusunu öperim :)

    YanıtlaSil
  12. Gezinirken o blogtan o bloga sıçraya sıçraya buraya kadar gelmişim:) 5.ayına giren bir oğlum var, onun dünyasına anlam katmak doğru eğitmek için çok okuyorum. Fisher Price ürünlerini almayı hedeflerken ABC Dokun Hisset benim favorim oldu bile. Türkiyeye geldiğimizde kesinlikle almadan dönmeyeceğiz. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. ya bende adım adım etkinlik almak istiyorum.21 aylık çocuğum önerirmisiniz

    YanıtlaSil
  14. Ege havası,
    Rica ederim. İse yaramak güzel

    Meryem,
    Biz hala kullanıyoruz ve çok memnunuz. Denemek icin e-bebekten alabilirsin. Üye olmana gerek yok. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil