23 Şubat 2011 Çarşamba

Süpriiiiz!



"Yağmurcuk, dede ufff olmuş. Hem nasıl olduğunu görmek için, hem de bugün doğum günüymüş kutlamak için Bodrum'a gideceğiz. O da senin gibi mumlara üfff yapacakmış . Şimdi kocamaaaan dev gibi beyaz bir 'gağga' ya bineceğiz. Vuuuu diye uçacağız."


Pazar günü Yağmur'un dedesi nam-ı diğer benim babamın doğumgününü kutlamak ve hastalığının gidişatını öğrenmek için aradıktan sonra Yağmur'un babası nam-ı diğer benim sevgili kocamın önerisi üzerine torlandık toplandık Bodrum'a uçtuk.

Yağmur uçakta uyumadı, arka koltuktaki abilere max. cilve yaptı, babanın canına okudu, koltukların arkasındaki bilgilendirici grafiklerdeki uçak çizimlerini gösterip "gağga" dedi durdu -ki bu karga demek oluyor-. Havalimanından eve giderken uyudu. 

Bahçe kapısında sanırım akşam karanlığının da etkisiyle (!) kısa saçlı beni kucağında bir bebe olmaksızın gören annem -Yağmur babasıyla arabada beklediği için- "pardon ben sizi tanıyamadım, kimsiniz?" dedi. Yani süpriz tam 12'den vuruldu. Dede çooook sevindi, moral oldu.
Doğumgünü kutlu oldu!



Kızıma annesinin yazından daha çok sevdiği  Bodrum'un kışının ne kadar özel olduğunu, denizin bir başka güzellikte, süpriz yağan yağmurun, süpriz açan havanın bir başka diyardan olduğunu, gökyüzünün bir başka grilikte, iklimin bambaşka bir yumuşaklıkta olduğunu anlattım.



Tatilcilerin yazın bir eşya satın alırmış gibi alıp sezon sonunda evlerine dönerken sokaklara bıraktıkları köpeciklerin kışın Bodrum'u nasıl kuşattığını anlatmama gerek kalmadı bizzat kendisi gördü. Aşağıdaki fotolardan kısmen anlaşılacağı gibi mööö möö nidalarıyla, A aaaa  şaşırmalarıyla,  bu durum sanırım en çok Yağmur'un ilgisini çekti. 





İstanbul'da görüşmek dileğiyle...

7 yorum:

  1. Dedeye sağlıklı huzurlu boll torunlu uzun yıllar diliyorum :)

    Ve yağmur bir gün senin sevimliliğin ve o tombik yanakların yüzünden bu ekranı parçalayacağım o olacak :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel sürpriz olmuş gerçekten. Demek Bodrumlusun... oralı olmak isterdim. severim :) ama hiç köpek almak aklıma gelmemişti :P

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir değişiklik olmuştur Yağmur'a da.Dede de eminim çok mutlu olmuştur.Nice senelere diyelim bizde:)))

    YanıtlaSil
  4. harika bir nefes olmuştur eminim...

    YanıtlaSil
  5. tam süpriz olmuş, saçlarla beraber :)
    sağlıklı günler dedeye...

    YanıtlaSil
  6. Dedeye çok geçmiş olsun.Doğum günü kutlu olsun sağlıkla,huzurla nice güzel yıllar dilerim.

    Yağmura da 41 kere maşallah çok tatlı prenses:)

    YanıtlaSil
  7. Yagmur cok tatli. KOpecige cok uzuldum. Durdurulmali boyle seyler.

    YanıtlaSil