19 Şubat 2011 Cumartesi

MYGYM cim cime




Evde otura otura, aktivite fakiri olduğumuz bu günlerde yine tarihin tozlu sayfalarına rağbet ettim. En son hastalığımızdan bu yana pek bir yere gidemez MyGym gibi aktivite gruplarına katılamaz olduk.


sağaaa solaaa, sağaaa solaaa

Yukarııı aşağııı, yukarııı aşağııı...

MyGym bizim ilk göz ağrımızdı.
Gerçi Yağmur egzersiz ve aletli jimnastik bölümünde gözündeki yaşı kurutmayarak, müzik, dans, kukla gösterisi gibi bölümlerde de sanki o az önce gözündeki boncuk boncuk yaşlar ve kıpkırmızı burunla acınacak durumdaki şahsiyet kendisi değilmiş gibi


Boşver Maya uyma sen Ona!

 çığlıklar, gülücükler, dans ve alkışlarla bana sporcu olmayacağını, ilgilendiği şeyin müzik olduğunu ima etmeye çalışdı bir süre sanırım.


al, bunu da al, bütün topları toplayalım da kukla gösterisine gelsin sıra
(Kızma bana kızım evimize burası çook yakındı o yüzden tercih etti anne.) Kış geçse de bir daha karışsak aktivite gruplarına diyorum. Ama bu sefer konu müzik olacak söz!


mmmm napacaktım ben???

***Geleceğe tutulmuş bu notların yerini bulması için bundan sonra foto çekim tarihlerini yazsam sanırım iyi olacak. 05.01.2011


işte bu daaaa en sevdiğim bölüm içim bir tuhaf oluyor :)))


Herkese iyi bir haftasonu...

2 yorum: