10 Şubat 2011 Perşembe

geç olsun güç olmasın!

Çoğu zaman geceleri uyurken bile kafamdan çıkarmadığım,
rezervinin oldukça değerli olduğu -ne zaman gerekeceğini bilemezsiniz- tokalarımı,
saçımı açmak için kullandığım kozmetik ürünlerimi ve şekil vermek için kullandığım fırçalarımı, maşalarımı, elektrikli aletlerimi rafa kaldırıyorum
çünküüüüü;




13 yıldır omuz hizama kadar bile kısa olmamış
hatta uzun bir dönem Rapunzelin Ataşehir şubesi olarak dolaşmış olan bu şahsiyet
nasıl olduysa bir cesaretle saçlarını kısaCIK kestirdi. cık cık cık!..




Sonuç:

Tepkiler iyi -bilhassa Yağmur'un babasından gelenler ve tabii en önemli olan bölümü :)
aynadaki görüntüye alışma çalışmaları devam,
her sabah karman-çorman olan görüntüden dolayı pişman olup
gün ilerledikçe, Yağmurla ilgilenirken, havuzdan ve banyodan sonra,
çok yabancı olunan jöle familyasında ürünlerle şekil verdikten sonra
"iyiki yapmışım" diyen bir iç ses.



Yağmur'un tepkisine gelince:

İlk gördüğünde donup kalma, bir süre yabancı birisine utanarak gülümseme edaları,
'saçlarımı cici yaptım kızım' diye alıştırma çabalarından sonra
sürekli saçlarını gösterip ve beni işaret edip kocaman kocaman gülmeler,
kahkahalar.

Alınacam ama!



*** 11. ayında emeklemeye başlayan Yağmur kuşun emeklerkenki fotoları kaynamış gitmiş. Neredeyse yürüyecek kuzu. Yürümeye başlamadan tarihe kazıyalım bu fotoları o zaman. Ve atalarımızın şu her konuda ettikleri bilgece sözlerinden birini söylemeden geçmeyelim.

"geç olsun güç olmasın!"

16 yorum:

  1. Kestirdikten hemen sonra çok garip olmuşsundur eminim ama yavaş yavaş alışmışsındır.Bende yıllardır kısa olan saçlarımı uzattım:))Güle güle kullan yeni saçlarını:)
    Yürüme işine gelince benim kızımda 14 aylık yürüdü.Bir yürüdü şimdi hiç oturmuyor:))

    YanıtlaSil
  2. kısa saç gibisi yok,çok memnunum,hatta uzadı saçlarım,bu aralar kestiricem yine.güle güle uzat:)

    yağmurcuk da çok tatlı maşallah.

    YanıtlaSil
  3. Bence iyi yapmissin. Bende uzun yillar saclarim belimde yasadim. Sonra birden ani bir kararla kulak hizasina getirdim. COk memnun oldum. bir bucuk yildan beri ha bire kisaltiyorum. Simdi omuzlarima geldi yine. Bence kisa sacin bakimi cok rahat oluyor.
    11 aylikken mi yurumeye basliyorlar. Benim daha cookkk var. Fotograflar cok guzel cikmis.

    YanıtlaSil
  4. annemde saçlarınu ilk kestirip eve geldiğinde kardeşim ve ben şok olmuştuk :)

    ağzımız açık kaldı kapıda

    alışmak zor oldu ama yıllardır hiç uzatmadı hep kısa ve yaşını hiç göstermiyor :)

    bu arada kuzucuğun o kapıda yakalanma anı harika :) o şaşkın bakışına bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Ohh saçlar güzel olmuştur eminim , bir foto. alsaydık keşke:)
    Yağmur çok tatlı 41 kere maşallah gözümüzün önünde büyüyor tanımadan sevmek böyle bir şey sanırım.Yolda rastlasam sizi değil ama Yağmur prensesi kesin tanırım:)

    YanıtlaSil
  6. HEPİMİZ BU DÖNEMLERDEN GEÇTİK CNM,ŞÖYLE 3 YAŞINA GELSİN ESKİ GÜNLERİNE DÖNECEKSİN MERAK ETME..
    PELİNDE 13.AYIN BİTİMİNDE YÜRÜMÜŞTÜ..

    YanıtlaSil
  7. ay ay ayyy! evi keşfetmeye başlamış, en büyük eğlenceyi...

    YanıtlaSil
  8. merak ettim saçlarını bir resim ekleseydin bari

    bende kestirdim, hem olsun uzun istersek kolayı var artık değilmi ama :))
    yağmur'a maşallah

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullanın saçlarınızı. Bende geçen gün bir değişiklik yaptım rezil ettim saçlarımı ben çok pişman oldum çok Her sabah bonus kafa olarak kalkıyorum:)Hiç taç vs takmayan ben saçları zapetmek adına takmaya başladım.Bir tek küçük prensim beğendi saçlarımı anne cici diyerek saçlarımı sevdi:)
    Bu arada emekleyen yağmurda bir harika,maşallah

    YanıtlaSil
  10. ay evde emekleyin bir bebiş çok tatlı baştan çıkarıcı duruyor :)))
    bende Yağmur'dan sonra kestirmiştim. 4 yıl sonra uzatmaya çalışıyorum ama saçlar küsmüş bana :( uzamıyor

    YanıtlaSil
  11. cnm ılk gunleri atlattıktan sonra sende rahatlığına alışacaksın ama hani resim :)

    YanıtlaSil
  12. merhaba,
    bayıldım küçük yağmur damlasına,izinizi sürmeye devam o halde.
    Dilerseniz bizde bekleriz.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Shirli Günce,
    Hiç sorma hem de ne garip oldum
    Yağmur da yürümek üzere ama korkak biraz ya da çok temkinli de diyebiliriz :)

    Çokoprenses,
    Teşekkür ederim,
    haklısın kısa saç gerçekten büyük kolaylıkmış.

    Taze Anne,
    Senin hikayeni daha önceden bilseydim daha cesur olurdum. Ben de bir süre kısa kullanmak istiyorum.
    Bu arada Yağmur 11 aylıkken emeklemeye başladı canım:) 13 ayımız bitti hala yürümeye cesaret edemiyor. Sen rahat ol yani eninde sonunda yürümüyor mu veletler!

    YanıtlaSil
  14. Elçin,
    Yağmur'u en iyi sen anlarsın o zaman.
    Çünkü O da beni ilk gördüğünde dondu kaldı yavrucak.

    İkiz Annesi,
    Söylediklerine aynen katılıyorum bloglar alemi böyle işte.
    Bu arada beni zaten tanıyamazsın çünkü tanınmayacak hale geldim bu saçlarla :)
    Ve foto konusunda haklısın yoğun istek üzerine uygun ortam ve şartlarda çekilmiş bir foto her an süpriz yapabilir :)

    Buket
    Güzel haber :)
    Umuyorum ve bekliyorum...

    YanıtlaSil
  15. Çakıltaş,
    Sorma sorma
    Onunla birlikte ben de keşfediyorum evi.
    Özellikle zaralı kıyıları köşeleri :)

    elif-kayra
    Foto yakında!
    Haklısın biz de bu teknoloji varken Brezilya fönü bile çektiririz istersek :)

    Ayla,
    Çok üzüldüm
    Ne demek istediğinizi çok iyi anlıyorum.
    Ama uzadıkça düzene girer.
    Merak etmeyin.

    YanıtlaSil
  16. Bahar,
    Geçenlerde de söyledim şimdi de tekrarlıyorum
    Ve hatta mecazi değil gerçekten "ıhı buraya yazıyorum" :
    ikinci bebiş zamanın geldi senin :) Güzel haberleri bekliyorum. İçimde böyle bir his var ona göre!"

    nermin,
    Haklısın yavaş yavaş alışıyorum
    Resime gelince her an olabilir kim bilir???

    yaruze,
    Hoşgeldiniz!
    Biz de size geldik beğendik,
    e o zaman görüşürüz artık :)

    YanıtlaSil