5 Ocak 2011 Çarşamba

Geçen yıl bugün:

Kapı çaldı!
Bu beklediğim birşeydi çünkü eşim kayınvalidem ve kayınpederimi havaalanından almaya gitmişti.
Beklemediğim şeyse apartmanın otomatı sönmüşken ellerinde bir büyük bir de minicik pastayla mum ışığında parıldayan gülen gözlerle, iyiki doğdun şarkısını söylemeleriydi.
Evin içerisi insan dolu, babam keman çalıyor, annem bendır vuruyor ve herkes onlara eşlik ediyordu.
Bu bir araya geliş ve büyük sevincin tek sebebi ben değildim.
Evimizde hem benim doğumgünüm hem de ertesi gün doğacak olan ve hayatımızı muhteşem bir şekilde değiştirecek olan o minik pastanın sahibi Yağmur'un doğmagünü kutlanıyordu.




Bense sanki bu ortamı bir sinema perdesinden rüya görür gibi izliyordum.
Sanki sesler kulağım tıkanmış da o yüzden boğuk ve uzaktan geliyordu.
Sanki herkes biraz ağır hareket ediyordu.
Sanki zaman geçip gidivermemek için ayak sürüyordu.
Aslında hem çabucak geçsin ve sabah olsun da bebeğimi kucağıma alayım, hem de olası bir tersliği yüreğimin kaldıramayacağından hiç sabah olmasın istiyordum.
O gece o yılki doğum günüm hayatımın en özeli olacak galiba diye geçiriyordum içimden hep.
Bugünse artık her yıl doğumgünümün ne kadar özel olacağını geçiriyorum içimden.
Teşekkür ederim kızım ve teşekkür ederim babası 
Bana bu muhteşem duyguları yaşattığınız için...

14 yorum:

  1. Canım benim çok güzel bi geceydi.
    Mutlu yıllar yeniden!
    Kızın ve babasıyla çok mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  2. Nice güzel doğum günleri geçirirsiniz dilerim Yağmur'la.. sağlıkla, huzurla.. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. daha nice güzelleri kapınızı çalar inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Sağlıklı huzurlu sevdiklerinle birlikte nice yıllar :)

    Resmi görünce çok üzüldüm çünkü pazar günü annemle ikea ya gittim.Ve gezerken bir anda bir köşeyi döndüm o kadar çocuğun içinde kendi kendine sesler çıkaran bir bebeğin sesini duydum...kafamı çevirmemle senin kuzucukla gözgöze geldik ve ben bir anda içimden çığlık attımm :) yanında babası vardı oturmuş kahve içiyordu .Ama tam emin olamadım çünkü sesler çıkardıktan sonra arkasına yaslandı göremedim...Gözüm seni aradı ama haklı olarak bebek emin ellerde olunca her kadın gibi rahat rahat dolaşıyordun :) sen orda olsan hemen atlayacaktım :)anneme aaaaa yağmur dedim sevinçle... kadın bana bakıyor bu kız delirdi sanırım ruh hali pek yerinde değl vah vah der gibi bana bakıyordu :)

    Daha öncede eşinin resmini koymuştun 1 kere gördüm görsel hafızam iyidir genede ayıp olur tam emin olamadığım için ve senide göremeyince deli muamelesi görmeyeyim diye gidemedim yanına :)ama şimdi resimde eşini görünce kesin oydu dedim

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir kutlama olmuş. ilerleyen yıllarda daha güzellerini kutlarsınız umarım. nice mutlu senelere.. her ikinize de... :)

    YanıtlaSil
  6. Mutlu sağlıklı yıllar dilerim.İnşallah ömrünüzün her günü neşeyle ve gülen gözlerle geçer:)

    YanıtlaSil
  7. anne kız nice güzel yaşlarınız olsun :))

    YanıtlaSil
  8. iyiki doğdunuz Damla ve Yağmur...

    YanıtlaSil
  9. Ne guzel olmus :) Ozellikle de keman calan bir baba ve bendir vuran bir anne kismina bayildim, onlara da tesekkur etmek lazim, seni dogurduklari icin :)) Kizinla birlikte nice mutlu yillariniz olsun, iyi ki dogmus ve dogurmussun! Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Ablacım çooook teşekkür ederim.
    Iyiki varsın, iyi ki aynı şehirdeyiz.

    YanıtlaSil
  11. Elçincim,
    Yorumunu okuyunca çok üzüldüm!
    Nasıl da sıyırıp geçmişiz.
    Yağmur'un babasıyla konuşsaydın
    düşündüğün gibi olmadığını anlardın :)
    Bir dahaki sefere pas geçmeyiz umarım.

    YanıtlaSil
  12. Yorum bırakan herkeseö
    heyecanımı paylaştığınız için yürekten teşekkür ederim.

    YanıtlaSil