6 Ocak 2011 Perşembe

Geçen yıl bugün II:

Geçen yıl bugün böyle hissetmişim.
Bugünse telaş,korku, endişe gibi iç gıcıklayıcı duygulardan daha bir arınmış, keyfine vara vara sevmeyi öğrenmiş, kendine daha bi güvenli, kızını daha iyi tanımış bir anne olarak O'nun bugününün tadını çıkarıyorum.



Varlığının ne büyük bir hediye olduğunu, 1 yaşın nasıl da bebeklikten çocukluğa geçişin ispatı olduğunu, hayat yolunda aldığı yolun ne büyük bir mucize olduğunu, hep babasının kopyası olmasına rağmen şimdi biraz daha bana benzemeye başladığını, Onunla hayatın çok keyifli geçeceğini düşünüyorum.
Annemin deyişiyle,
"İyiki doğurmuşum seni bebeğim..."
Umarım ileride o kadar güzel ve mutlu bir hayatın olur ki sen de "iyi ki doğurmuşsun" dersin meleğim.


*** Partimiz haftasonu olacak fotolarımızı bekleyiniz!

4 yorum:

  1. Sağlıklı huzurlu anneli babalı nice yıllar diliyorum meleğime

    O tatlı yanaklarından öper misin annesi benim için :)

    YanıtlaSil
  2. Sağlıklı ömürler diliyorum bu minnak cimcimeye.Ayrıca 2011 dileklerinizin gerçekleştiği yıl olsun.

    YanıtlaSil
  3. Yağmur'un doğum günümüydü
    iyiki kaçırmadım
    iyi ki doğurmuşsun iyi ki annemsin diyecek
    sana bunları sözle ifade ettiği gün mutluluğun katlanacak :)

    YanıtlaSil
  4. Elçin,
    Teşekkür ederiz canım, öptüm bil.

    red riding hood,
    Çok teşekkür ederiz. Aynen sizin de umarım.

    Bahar,
    Kaçırmadın. Ben de yorumları cevaplamayı kaçırıyordum az kalsın :)
    Çok teşekkür ederiz.
    Söz konusu günleri iple çekiyorum.

    YanıtlaSil