17 Aralık 2010 Cuma

yağmur'un oyuncakları 3

Yağmur'un yaşı büyüdükçe evde kapladığı alan da hatırı sayılır şekilde büyüyor. Babasının ve benim özel eşyalarımız bile onunkiler kadar yer kaplamıyor.

11 aylık olduğuna bakmayın arabası bile var han fendinin.
Hem de en Mini Cooper'ından,
en sarısından,
annesinin en sevdiğinden.


Babası almış Mamalove 3 in 1 walker. 3 in 1 modellerinden hiç haz etmem aslında.
Çünkü üçünden de olmaya çalışıp hiçbir şey olamama riski taşırlar. Ancak bu araç üçünü de olmuş.
E babası aldıysa bir bildiği vardır herhalde :)

 
1. ilk arabam
2. yürüteç
3. jumper (zıp-zıp)



 Yürüteç özelliğini kullanamadık biz.
Çünkü hiçbir zaman parmak ucuna basmayan,
ayakta tuttuğumuz ilk aylardan itibaren hep tam tabanıyla yere basan Yağmur
yürüteç kullanmaya başladıktan sonra parmak ucuyla basmaya başladı.
Ben de hemen ilk arabam özelliğine geçiş yaptım.
Ancak her bebek aynı değil yürüteç kullananlar için çok kullanışlı bir model bence.
Keşke Yağmur da kullansaydı. Çok rahat oluyor, özellikle anne için :) 


Jumper özelliğini kullanması için biraz daha büyümesi gerekiyor.
Ama eminim zamanı gelince onun da keyfini çıkaracaktır.



 Bir de aktivite masamız var (İmaginarium).



Bu isme de takılmadan geçemeyeceğim "aktivite masası". 
Amma bilimsel.
Yağmur için görünce "AaAaaa!" dediği
toplu kaydıraklı cezbedici bir oyuncaktan başka bir şey değil oysaki.
Ancak sıralamasına çok yardımcı olduğunu kabul etmeliyim.




Bakalım önümüzdeki yıllar evimizi bu cüce nasıl işgal edecek???
Heyecanla bekliyorum.




11 yorum:

  1. iş üstündeyken ciddiyetine hayranım kuzucuğun :)

    birde acaba arabasını bana ödünç verir mi annesi arada:)

    YanıtlaSil
  2. Araban harika güle güle kullan fıstığım:)Aktivite masasının başında da birciddi durmuş ki maşallah. Biz kocaman olduk ama ilk arabamı hala kullanıyoruz bizim ki de katlanıp dört tekerlekli müzikli ufak bir araba olmuştu bu özelliğiyle kızlar hala salonda tur atıyorlar:)Aktivite masası yerini normal çalışma masasına bırakıyor 2 li yaşlarda.Ufaklıkların ayrıca bir salona ihtiyacı oluyor yani neredeyse:)

    YanıtlaSil
  3. :) Bende daha simdi oyuncaklardan bahsetmistim :) Cok guzelmis mini cooper'i :)

    YanıtlaSil
  4. bizde de pembesi var cooperın:)benim hayalimdi kızımın oldu:)aktivite masasından vazgeçmiştim ama yazınızdan sonra fikrim değişti.oyalayabilme kapasitesi var sanırım:)bir de Yağmur da emeklemedi değil mi?Bizimki de emeklemeyen modelden:)

    YanıtlaSil
  5. tatlım araban harikaymış Ata görmesin kapar valla :))

    YanıtlaSil
  6. o ikisi de çok güzel.. Yağmur da nasıl meraklı:) A a demekte de haklı ayrıca.. ben de oğluma bakınıyordum zaten bu tarz şeyler iyi oldu benim için.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. Her ikisine de amma dikkatli dikkatli bakmış öyle :)

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzel hepsi :)) güle güle kullansın bir mini cooper delisi olarak nasıl kıskandım :)))

    Daha ileriki zamanlarda, evin bütününü sarıcak neredeyse işgal durumları ;)

    YanıtlaSil
  9. fena halde işgal ediyorlar :)
    buzdolabı içine kadar :D

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım bu güzel oyuncaklara :)) bize de yol gösterici oluyor, hele emeklemeyi atlayıp tutunmaya başladıgımız için, iyi bir rehber oldunuz :))) yagmurun işini!!! ciddi almasına hasta oldummmmm.... cok tatlıııııııı

    YanıtlaSil
  11. İşgal başlamış, gerisi gelecek demektir bu :))) Gece o uyuyunca yorgunluk ve mutlulukla evi kaplayan eşyalara bakıp varlığının keyfini yaşayacağınız bir işgal :)))) Sevgiler ve Yağmur'a öpücükler ;)

    YanıtlaSil