10 Aralık 2010 Cuma

sen hep mutlu ol

Hep mutlu ol halacım

Ömür boyu mutlu huzurlu iyi ki evlenmişim diyeceğin bir ilişkin olsun eniştemle


 Benim kadar sevimli (yalnız benden daha sevimli değil) kuzenlerim olsun
Anneme kalırsa acele etmeyin ama bence hemen olsun
Yaşı yaşıma ne kadar yakın olursa o kadar çok eğleniriz çünkü.
O geceki kadar güzel ol hep,


Yüzün hep öyle gülsün halacım
Annem söylemişti ya hani düğününde her şey mükemmel olursa evliliğin mükemmel olmazmış diye
İşte bu yüzden terslikler için üzülme halacım


Zaten  her şey çok güzeldi o gece, 
Birkaç gün önce başlayıp tam da o gece top yapan gribal durumum dışında.

Annem "düğüne beyaz giyilip gidilmez, gelinle pişti olunmaz" dedi. Ben dinlemedim beyaz tuvaletimi giydim gittim.

Babaannemle bütün masaları gezdim,


Çalan müziklerle içim içime sığmadı, hem tempo tuttum hem de oyun oynamadan duramadım,


Çok sevdiğim arkadaşlar edindim,




Bu kadar kudurmaya yorgunluktan bitap düştüm o bangır bangır müziğin içinde horul horul uyudum




Sonra tekrar uyandım, annemin kollarında devam ettim,




Ama seni hep izledim ve mutlu olmanı meleklerden diledim.



12 yorum:

  1. Yahu Damla'cığım yapma bunu bana! Hiç adetim değildir ama gelip o fındık ve de hokka burunu ısırasım var :D.

    Halasına da mutluluklar.

    YanıtlaSil
  2. mutlu ve mesut olsun halanız:)

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel cikmis fotogrflar :) Bizim sevgili bebegimizi dugunlere goturme olayina yasak koydu simdilik.

    YanıtlaSil
  4. grip için geçmiş olsun,
    beyaz çok yakışmış:)
    halaya bitimsiz mutluluklar...

    YanıtlaSil
  5. Halanıza mutluluklar dilerim.Fotoğraflar bir harika 41 kere maşallah pamuk prenses gibi olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. off offf bu ne herkes mi duygusal bende mi var bu ara bir tuhaflık :(

    hep mutlu olsun o güzel halanız ve eşi tabii ki ;)
    hepiniz çok güzelsiniz..

    YanıtlaSil
  7. yazınız çok güzel, fotoğraflar harika:)))
    halaya bendende mutluluklar

    YanıtlaSil
  8. Defne,
    yaptım bile :)

    İlal ve perisi,
    hoşgeldiniz ve teşekkürler :)

    Taze anne,
    çok yakın olunca yapacak bişey yok :(

    YanıtlaSil
  9. Cep Aynası,
    teşekkür ederiz
    grip de sanırım geçti bu sefer
    dilimi de ısırdım bu arada

    İkiz annesi,
    Sen de hoşgeldin
    Güzel yorumun için de teşekkür ederiz:)

    Mlke-Btkn,
    seni bilmem ama ben de bir tuhaflık olduğu kesin!
    teşekkür ederiz bu arada:)

    YanıtlaSil
  10. Damlacım ne güzel ne güzel yazmışsın. O ilk fotoğrafa da bayıldım. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. ballı lokmam,
    gözden kaçmış kusura bakma :(
    güzel yorumun ve iyi dileklerin için çok teşekkür ederiz.

    sirar,
    çok teşekkür ederim.
    senin gibi kalemini çok beğendiğim birinden duymak güzeldi :)

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar,
    Ben blogunuzun yeni üyesiyim. Bu postu okurken siz yazıyorsunuz diye okuyorum. Ala alaa dedim nekadar genç halası var nasıl oluyor ki diyorum hahahah sonra anladımki bebişinizin ağzından yazıyormuşsunuz :)
    Allah mutlu mesud etsin yeni evli çiftleri ;)

    YanıtlaSil