26 Kasım 2010 Cuma

neden bu sessizlik?

Bugün itibariyle en son postumuzun üzerinden dolu dolu 11 gün geçmiş.
Bu sessizliği bozmanın zamanı gelmiş hatta geçmiş bile.




  Bu süre içerisinde sanmayınız ki rahat rahat gezdim eğlendim, uyudum, yedim içtim.
Vicdanen hep içimde bir ukte, hep yapmayı unutmuş olduğum ya da eksik yapmış olduğumu düşündüğüm bir şeylerin duygusuyla yaşadım.
Ama sebeplerim vardı:



  • Misafiri bol gezmesi bol bir kurban bayramı tatili.

     
  • Her zaman olduğu gibi sebebini yine tam olarak anlayamadığım gece uykuya direnme nöbetleri ve dolayısıyla uykusuz geçen geceler

  • Halamızın 2 ay içinde yapmaya cesaret ettiği ve üstesinden geldiği evlililik hazırlıklarına rağmen bizim ana-kız o gece ne giyeceğimizin karar ve icraatı için bu sürenin yetmemesi ve son haftaya sıkışması


  • Tam geçti derken tekrar öksürük ve iştahsızlık
  • Bütün bunlar yeterli değilmiş gibi bir de aktivite katılım çılgınlığı. 
 Ve aşağıdaki Yağmur'un yaklaşık 2 aylık arkadaşı Can'la çekilmiş fotoğrafları, 



Onun artık bir bebek olmadığını annesine ve herkese ispatlasın olur mu? 



Son olarak yukarıdaki fotolar Sapanca gölünün kıyısında butik bir otel olan Club Lale'de çekilmiştir. Haftasonu kaçamağı yapmak için ideal bir yerdir şiddetle tavsiye edilir.

12 yorum:

  1. Ne tatlılar maşallah ikisine de, Hoşgelmiş Can bebek :))

    YanıtlaSil
  2. İlk fotoğraf açılır açılmaz düşündüğüm şey Nehir'e ne kadar benzediği oldu. Fındık burnunu sıkıştırasım geldi tatlı kuzucuğumun.

    Bu vakitten sonra büyüme ve öğrenme hızına yetişemeyeceksin şekerim. Biz bazen ağzımız açık bakakalıyoruz Duru'nun yaptıkları karşısında.

    Şıklığınız da gözümden kaçmadı hani. Maşallah ona!

    YanıtlaSil
  3. Ya bu ikisi ne çok çok çok sevimliii :)
    Pembe eteğiini bana versiin :D

    YanıtlaSil
  4. aynen bizde de bi öksürük var ki sormayın.Sanırım salgın..Geçmiş olsun Yağmura

    YanıtlaSil
  5. Ben de ilk resme bakıp bakıp kime benziyor diyorum :) Harika kuzenler ... O minik ağız standart görünüyor... Bizi yazısız ve resimsiz bırakmayın efendim...Eteğine de bayıldım bir damlacık Yağmur'un...

    YanıtlaSil
  6. Harika fotolar..
    Mimlisiniz bu arada tşk/
    :)

    YanıtlaSil
  7. Fotoğraflar çok güzel. Eteği çok yakışmış. Annesi yine süslemiş bu güzelliği:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. insan çocuğunun büyüdüğünü böyle 2 aylık bir bebişin yanına koyunca daha iyi anlıyor :))) çok tatlı damla cık, ben de benzettim nehir e...

    YanıtlaSil
  9. Mlke-Btkn,
    Teşekkür ederiz :)

    Defne,
    Giderek Nehir'e daha çok benziyor galiba.
    Bunu söyleyen sayısı artıyor hızla.

    dünyada bir balık,
    Etek biraz mini ama
    sonra sorun olmasın:)

    YanıtlaSil
  10. PINK PRINCESS,
    Teşekkür ederiz,
    Evet aynen öyle
    Salgın hem de geçmek bilmeyen türünden

    İnsan olun biraz,
    Merhaba ve teşekkür ederiz :)

    Kiraz Çekirdeği,
    Teşekkür ederiz
    Elimizden geleni yapacağız :)

    YanıtlaSil
  11. Syrakusa/Beter Böcek,
    Teşekkürler,
    Hemen bakıyorum mimime

    Pastalı Mutfak,
    Sorma sorma, Yağmur Hanım'ın modacısı oldum walla

    Nihan,
    Di mi ama ölçek şoku yaşadım walla.

    YanıtlaSil