4 Kasım 2010 Perşembe

Herkes gider Mersin'e bizimkisi tersine

 Aylardır "bize bi halley oluyor" dedik,
"offf bu ne huysuzluk" dedik,
"uykulara ne oldu böyle" dedik, "bu ne iştahsızlık böyle" dedik 
ve hatta son haftalarda
"Yoksa memeyi mi bırakıyor??? Emmemek için vücudundaki tüm kaslarla nasıl da karşı koyuyor" dedik.
Ve sonuna geldik. Yoksa başlangıç mı demeliydim?
Evet evet geçenlerde üstten iki dişimiz ardı ardına "ta taaam!" dedi bize.  



Alt damağımız öyle bir kabardı, öyle bir kabardı ki üst damağın o kendi halindeki sessiz ve marur bekleyişinden hiç şüphe bile etmedik. Meğer o çoktaaan işini bitirmiş bile. Alt gösterip üst vurdu yani. Bu arada Yağmur'un dişini de ilk gören teyzesi oldu bilmiyorum artık????


Ancak paylaştığıma bakmayın fotolar 10 gün kadar öncenin. Birkaç gün de nazlı Yağmur'un yeni olduğu için midir bilinmez pek göstermek istemediği dişlerinin pozunu yakalamaya çalışarak geçti. Bugün itibariyle alt dişimizden biri daha kendini gösterdi. Üçledik yani. Dödüncünün de nefesi ensemizde.

9 yorum:

  1. canım yaa....
    Diş çıkardığımız günleri hatırladım birden.Nasılda dört gözle bekliyordum.Bizde de halası görmüştü.Yani ben göstermiştim:))Bundan sonrası patır patır patlasın inşallah ağrısız sızısız.İnci gibi olsun dişleri.

    YanıtlaSil
  2. incileriniz hep parıldasın :))) ne mutluluk verici bişey ilk dişler, teyze de eminim mesajı almıştır :)))

    YanıtlaSil
  3. hadi gözünüz aydın, çok zor olur çocukların diş çıkarması allah yağmur'a yardımcı olsun, sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. peş peşe gelir artık :) biz hep 4'er tane çıakrtıyorduk :))

    hadi bakalım, büyüyor annesi :))

    YanıtlaSil
  5. oy kuzucuk inşallah hepsini ağrısız sızısız çıkarır.. dileğim bu.
    ayrıca çok tatlı o dişler :D

    YanıtlaSil
  6. Duru'nun 9. aydan sonra çıkmaya başladı dişleri ama birkaç aydır 7 taneyle yerimizde sayıyoruz. Bir dahaki doktor kontrolümüzde soracaklarım arasında ilk sırayı aldı bu bekleyiş. İlk diş tatlı heyecanlar yaşatıyor ve fotoğraflamak hakikaten çok zor oluyor.

    Hayırlı ve uğurlu ve her ne kadar onu zamanı gelince terk edecek olsa da bu ilk dişler, sağlam olsunlar diliyorum. O tatlı yanakları da taaa buralardan sıkıyorum :).

    YanıtlaSil
  7. İkiz Annesi sdilek,
    walla tesadüfen gördü teyzesi
    komplo yok yani:))

    Nihancım,
    Teşekkür ederiz. Aynen öyle mesajı aldı hatta hediyesini bile aldı :)

    nokuruncocuklari,
    Çok teşekkür ederiz. Gerçekten zor oldu. Ama başardık.

    YanıtlaSil
  8. Mlke-Btkn,
    Evet arka dişleri kaşımaya başladı bile. Hakkımızda hayırlısı :)

    Baharcım,
    Teşekkür ederiz iyi dileklerin için.
    Umuyorum gerçek olur:)

    Defnecim,
    Çok teşekkür ederiz canım,
    Duru'nun da merak edilecek bişey olduğunu düşünmüyorum. Bu yavruların gelişim sürecini kestirmek neredeyse imkansız.
    İkinizi de öpüyoruz.

    YanıtlaSil
  9. Ben biraz geriden takip ediyorum bu aralar herşeyi. Hayırlı olsun dişleriniz :) Diğerleri daha sıkıntısız çıkar inşallah. Ben dişlerini ilk gördüğümde önce sevinmiştim, sonra sıkıntı basmıştı büyüyor bu çocuk diye :)

    YanıtlaSil