1 Ekim 2010 Cuma

yeni yüzümüzle...

Şunu da yazayım,
şu konudan da bahsedeyim demişim,
taslaklarla doldurmuşum kayıt sayfamı.
Onları artık tozlu sayfalardan ortaya çıkarma zamanı geldi. 
Ama ne enerjim ne de zamanım var bunu yapmaya.
Üstelik ana-kız salgından nasibimizi aldık.
Yağmur hafif atlattı ama ben tam manasıyla sürünüyorum...
Aylardır 'bir damlacık yağmur' un sayfa tasarımına bulaşmak istiyordum ona da sıra gelmiyordu.
En azından onu aradan çıkardım hastalık bizi vurmadan hemen önce.
Darısı örümcek ağı bağlamadan taslakları kayıt haline getirmeye olsun.

Bu alemde okuduğum okumadığım, haberini aldığım almadığım bütün hasta bebek, çocuk ve annelere geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum hem de taze taze tasarlanmış yeni yüzümüzle...

19 yorum:

  1. sayfan çok güzel ,çok beğendim heleki o resimli görseller çok şirin ve çok değişik. güle güle kullan sayfanı.
    Geçmiş olsun. bizde anne oğul aldık nasibimizi, ama benim oğlumda hafif atlattı önemli olan da o nasılsa biz bir şekilde iyi oluruz..

    YanıtlaSil
  2. Teyzesi yesin bunu daaaa yeni yüzünü deeeee
    Yesin yutsun
    Ben bunun mu teyzesiyim şimdi?
    Allahım yarabbim
    Ne desem ne etsem
    Naapsam!

    Hadi gelin bize
    Ben bakarım ikinize de

    kafiye olsun diye diil
    hi hi hi

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun ikinize de. defne de hasta ateşli 2 gündür, hepsileşsin yavruların artık.
    yeni yüzünüz de çok güzel olmuş, kategorilere ise bayıldım

    YanıtlaSil
  4. yeni yüzünüz çok güzel olmuş
    bol Yağmur'lu
    benim çok hoşuma gitti :)
    ayrıca çok çok geçmişler olsun

    YanıtlaSil
  5. Tek kelimeyle bayıldım.Yağmur fotomodellere taş çıkarmış.Sen de aklınla bin yaşa Damla, sidebar nasıl da güzel olmuşşş..Kıskandım:)

    YanıtlaSil
  6. Damla bayıldım yeni sayfanıza :) kıskanabilir miyim? çook geçmişler olsun... sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Bloğunuzun eski halini görmedim ama buna bayıldım...Resimlerde elindeki çerçevelere de uymuş... Annem filazof olursa da derin bir düşünce var, öyle bir eğlendikte gözlerin içi gülüyor, itirazımız var da da içi içini yiyor:)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun...
    sayfa çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  9. Damla'cığım,
    herşeyiyle harika olmuş. Çok beğendim. Hastalık da biran önce bıraksın peşinizi, çok yakında iyi haberlerinizi alalım.

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar,
    Herkese çok teşekkür ederim.
    Süper motivasyon oldu.
    Biz şimdi hemen iyileşiriz.

    YanıtlaSil
  11. Füsuncum,
    Ateş endişe verici. Ama bağışıklık sistemini de kuvvetlendirici.
    Umarım atlatır defnecik bir an önce .

    Teyzesi,
    Ye sen onu ye!
    Bize de iyi bak emi,
    Gariban kaldık buralarda.

    Birbencim,
    Kıskanma ne olur
    Çalış senin de olur :))

    YanıtlaSil
  12. Kiraz Çekirdeği,
    Hoşgeldiniz, teşekkür ederim,
    ve evet doğru tespit :)

    Papillon,
    Sana da aynı şekilde
    "Kıskanma ne olur
    Çalış senin de olur"
    diyeceğim canım

    Cep Aynası,
    Teşekkür ederim,
    Ne iyi ettiniz de geldiniz.

    YanıtlaSil
  13. çok geçmiş olsun ...

    çok öpüyorum sizi ve kuzucuğu

    YanıtlaSil
  14. enfess olmuş, ellerine sağlık!!!

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun çok, sayfa her haliyle güzel bence, içinde bu küçük melek olunca ;)

    sevgimle,

    YanıtlaSil
  16. yeni sidebar çok güzel görünüyor,iyi fikir!
    umarım iyileşmişsinizdir,

    YanıtlaSil
  17. bayıldım ben de :))) eline sağlık damla. salgından nasiplenmeyen çocuk kalmadı sanırım. herkeste bir öksürük hali var. geçmiş olsun size de...

    YanıtlaSil
  18. Geçmiş olsun ikinizede.Çocuklar büyüklerden daha dayanıklı.Bizde yorgunluk da olunca atlatması zor oluyor tabi.Yeni yüzünüzde güzel olmuş.Güle güle kullanın canım.

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar hepinize çooook teşekkür ederim. Malesef hala toparlanamadık ama destekleriniz çok değerli.

    İlk kez ziyaretimize gelen
    sirar, Mlke-Btkn, fosi
    ne iyi ettiniz de geldiniz :)

    YanıtlaSil