25 Ekim 2010 Pazartesi

ne demek?

Benim komik mi komik bir kocam var. Daha önce bahsetmiş miydim kendisinden?
Geçtiğimiz hafta Annelerin Dünyasında konu 'Blog Anneleri' ydi. Önceki haftanın kabusundan sonra (Yağmur'un diş çıkarma mücadelesi) bilgisayarın başına geçmeyi başardım sonunda.



Gece Yağmur uyurken 23.00 sularında tam konsantrasyonla yazarken. Yanıma Yağmur'un babası geldi. Biraz sohbet ettik, ben yazdıklarımı okudum vs. vs. Sonra işim bitip de yanına gittiğimde gazetenin ekine bişeyler çiziktirdiğini gördüm. 'Ne yapıyorsun?' dedim. 'Yazıyorum.' dedi. Ama ne yazdığını tahmin edemezsiniz. Şimdi aşağıda benim yazım ve onun da altında son aylarda yaptığı diyet sayesinde 9 kilo veren benim bi alem kocamın yazısı. İyi eğlenceler!


Blog Annesi olmak demek;

Söyleyecek şeyleri olmak demek,
Çocuğunun ilklerini yaşarken hissettiği şeylerin içine sığdıramayacağı kadar çok güzel ve paylaşılası olduğunu düşünmek,
Yaşanan kötü deneyimlerle ilgili yalnız olmadığını bilmek demek.
Hayatındaki her kareye blogger gözüyle bakmak,
Duyduğu her şeyi bu gözle taramak demek.
Kendisi gibilerin varlığını özümsemek ve onların işine yarayacak informasyonları paylaşmaktan keyif almak demek.
Yazarak düşünmek ve bu sayede bilinçlenmek,
Diğerlerini okuyarak düşünmek ve bu sayede bilgilenmek demek.
Bloğundan bir süre uzak kalınca hayatında bir şeylerin eksik olduğunu hissetmek,
Fotoğraf makinası yanında değilse kendini biraz çıplak hissetmek demek.
Kendi hayatıyla tekrar yüzleşmek,
Samimiyetini tekrar test etmek demek.
Yüzünü bile görmediği ama hayatlarını tanıdığı ve yıllardır tanışıyormuş gibi hissettiği bir sürü arkadaş,
Demet demet geçmiş olsun, iyiki doğdun, başın sağolsun, tebrikler demek.
Blogunun tasarımını evini dekore etmenin heyecanına benzer duygularla yapmak,
Yazacak çok şeyin olmasına karşın zamanının olmaması demek.
Okuduğun her posta yorum yazmak istemek ancak bunu hiç başaramamak demek.
Yazmak için uyku zamanlarını seçmek ve O uyuduğunda da onun için bir şeyler yapıyor olmak,
"Bir gün bunları okurken ne hissedecek acaba?" sorusunu durmadan sormak demek.
Sanki herkes seni izliyormuş gibi işini ciddiye almak,
Sanki kimse okumuyormuş gibi açık yüreklilikle içini dökmek demek.




Diyet Yapmak Demek;

Sanki herkes göbeğine bakıyor da arkandan fıfıs konuşuyor ya da göbeklisin diye hiç kimse zaten bakmıyor demek,
Para biriktiren bir çocuğun sık sık sayması gibi tartılıp durmak demek,
Başardıkça hedefi biraz daha ileriye koymak demek,
İçin birşeyi yemeğe hazırlanırken, dışının postayı koyması demek; içi dışı bir olmamak demek,
Zayıfladıkça sevinirken alınacak kıyafetlerin ne kadar çok olduğunu düşünüp "biraz yesem mi?" demek,
Verdiğin her kilonun taşıdığın bir kutu süt kadar olduğunu düşünüp "vay beee!" demek,
Yağmur, annesinin mama teklifini reddederken "Ben yesem kızım kilo alsa olmaz mı?" demek.


15 yorum:

  1. her iki yazıyada bayıldım:))

    YanıtlaSil
  2. E o zaman 'bir ufucuk yağmur' blogunu bekliyoruz:))

    YanıtlaSil
  3. ben yesem de kızım kilo alsa olmaz mı?? :)))

    süperrr...

    bu arada o en sondaki resimdeki tipe ba-yıl-dımmm...maşallah sana...

    YanıtlaSil
  4. Ahhh o dietleri en iyi bilenlerdenim :)

    Allah her ikinizede sabır güç kuvvet versin

    Kuzucuğun suratına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Süpermiş :) bu arada kız aynı babasıymıs ! İlerde babası gibi diyet yazıları yazmaz inşallah =)

    YanıtlaSil
  6. yattım yerlere yaaaa :))))))) çok güzeldi...

    YanıtlaSil
  7. çok komik :))kıyamam babasına :(((
    bayıldım iki yazıyada bende...

    YanıtlaSil
  8. nefisti. çok şanslısınız. eşinizi ve sizi tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  9. Ben yesem oğlum kilo alsa süper olurdu :)) İkinizinde eline sağlık bu kadar net anlatılır mevzu ...

    YanıtlaSil
  10. çok güldüm...
    bence yağmurun babası da bir blog açmalı:)))

    YanıtlaSil
  11. Çok tatlısınız, akşam akşam çok güldüm, eşiniz de blog açmalı:)

    YanıtlaSil
  12. yagmur cok tatlı yaaa.maşallah.

    YanıtlaSil
  13. Ailecek süpersiniz.Bayıldım vallahi.
    Eşinde süper yazmış ama.
    Yağmur çok şanslı.Eğlenceli bir aileye sahip.

    YanıtlaSil
  14. Herkese çok teşekkür ederiz.
    Yağmur'un babasının blog camiasına katılımı için oluşan yoğun isteği değerlendirdik :)
    Ancak maalesef buna vakit ayıramayacağına karar verdik :(
    Artık bundan sonra burada hayranlarıyla buluşmasına imkan sağlıyacağız.
    Ailecek herkese sevgiler...

    YanıtlaSil