23 Ekim 2010 Cumartesi

MİMİM

Dedim ya nerdeyse iki haftadır bizim evde bir Yağmur bir Yağmur sel kıyamet aldı götürdü beni. Uyku düzenimiz amuda kalktı, memeyle aramız limoni, alt damağımız kabardı da kabardı. Haliyle internet bana uzak sevgili oldu. Ama aklım hep burdaydı. Neler oluyordu acaba???




 Nitekim ilk mimimi (yazılası ve okunası bol 'mi'li bir kelime oldu) az kalsın kaçırıyormuşum :)) Adaşımız Yağmurlu Günler bize bu ilki yaşatan olmuş.




İşte blogger'ın istatistik değerlerine göre bizim favorilerimiz:


  1. ergobaby Türkiye'de                Yazarken hiç aklıma gelmezdi 1 numara olacağı
  2. bebeğiniz için alışveriş II        Söz konusu alışveriş olunca tıklamaya hiç üşenmiyoruz galiba
  3. nasıl da hızla büyüyor              Bu sorunun cevabını da merak eden epey olmuş
  4. yağmur'un oyuncakları 2         Benim de favorimlerinden bu oyuncak
  5. bebeğinizle ilk günler I            Yazalı daha 1 ay bile olmamışken listede nasıl bu kadar yukarılara çıkmış ilginç.



Mime gelince ben bu mimi konsept gereği bloglarını ziyaret etmekten en çok hoşlandığım top5 ime göndermek istiyorum. Belki Onlar bizim blogumuzu hiç ziyaret etmediler ama olsun, belki çoktaaan mimlendiler ve cevap yazdılar ama olsun. O zaman Onlar da istatistiki değil de kendileri seçseydi 2010'un hangi 5 postunu favori olarak seçerdi onu yazarlar belki ne dersiniz olur mu Defne'yle Yaşamak, Hayatımdaki D'ler, Meripoint, OİPPuCCa Günlük ???


4 yorum:

  1. seninkide güzel bir mim başlangıcı olabilir :)

    YanıtlaSil
  2. Bir damlacık yağmur,çok teşekkür ederim öncelikle mim için.Ama Geçen hafta bu mime cevap yazmıştım ...))) Artık senin için de yazmışım kabul et lüften..
    Bebişin de çok tatlı maşallah.
    Güzel günlerde,yazılarda görüşmek üzere.
    Sevgiler
    Pınar

    YanıtlaSil
  3. Aa nasıl okumam geliyorum buralara ama yorum bırakmaya vakit kalmıyor ancak hızlıca okuma yapabiliyorum.



    Mimi zevkle kabul ederim ama nedendir bilemiyorum benim istatistiklerim sadece son bir ayı gösterebiliyor anlamadım. O yğzden yapamıyorum. Ama düzelirse ilk fırsatta zevlke:)

    Sevgiler
    ilkay

    YanıtlaSil
  4. Bahar,
    Evet olabilir(di) :(

    Pınar, İlkay, Pucca(mailini aldım),
    Sizin canınız saolsun :)))

    YanıtlaSil