14 Eylül 2010 Salı

Ada'da Yağmur vardı...


Bu haftasonu Yağmur'un annesi babası, üniversiteden arkadaşları ve hocalarıyla bir araya geldi. Bu buluşmayı özel yapan yıllar sonra tekrar bir araya geliniyor olması değildi çünkü zaman zaman görüştükleri insanlardı hepsi. Buluşmayı özel yapan Heybeliada'da olması, bebeklerle, çocuklarla, hamilelerle yollara düşülmesi ve 'ne olduk' değil 'ne olabiliriz'in konuşulduğu heyecan verici bir tasarım birlikteliğinin tohumlarının atıldığı bir buluşma olmasıydı.


Ben adalardan Heybeliada'yı severim. Kendine özgü  iklimi, bitki örtüsü, kendine özgü yaşam kuralları olan Heybeliada, Büyükada gibi büyük değil, diğerleri gibi metruk değil, dedim ya kendine özgü bir ada işte.



Bir yerleşim merkezinden sadece motorlu taşıtları çıkardığınızda nasıl büyük bir değişime sebep olduğunuzun ispatını, trafiğin hayatlarımızı nasıl da hırpalayıp, paralize ettiğinin gösterisini izledik bu haftasonu.
 "Ahhh ah tam da çocuk büyütülecek yer burası" dedik.


"İşte bu evlerden birinde oturmak isterdim" dedik.



"Aaaa ne ilginç!" dedik
"Hava ne kadar güzel, yağmur denize nasıl da güzel yağıyor" dedik.


"Yağmur'un burada iştahı açıldı ada havası iyi geldi galiba" dedik.


"Yağmur hiç bu kadar kalabalığın maskotu olmuş muydu? Şaşkına döndü." dedik


"Konfor kötü bir alışkanlık, bağımlısı olmuşuz hayatı kaçırmışız" dedik.

Ama her zamanki gibi sonunda;  
"Aman vapuru kaçırmayalım." dedik :)

11 yorum:

  1. harika bir gün olmuş gerçekten :) Ada benim de yaşamak istediğim huzur yuvasıdır :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflar çok güzel, ne güzel bir buluşma olmuş...

    YanıtlaSil
  3. ama bu ada Yağmuru çok güzel olmuş :)
    keşke hep keşke kaçıp gidebilsek

    YanıtlaSil
  4. :)Maşallah.. öpüyorum o güzel yanaklarından..

    YanıtlaSil
  5. Nilay,
    aynen 'huzur yuvası'

    Anne kaleminden,
    teşekkür ederim, gerçekten güzeldi.

    Bahar Ablası,
    teşekkür ederim :)keşke daha sık yapsak gerçekten.

    Güzel Zeynep'in ‘Anne’si,
    teşekkür ederiz :)
    sevgiler…

    YanıtlaSil
  6. adaya gidip orda yaşanları kıskanmayan yok herhalde..

    yazın çok güzeldi!

    YanıtlaSil
  7. Henüz Adalar'a gidememiş bir Ankara sakini olarak pek bir imreniyorum. İstanbul'u baharlarda seven ben yine bir baharda Adalar'a çevirsem rotayı ne iyi olur.

    Nasıl da hızla büyüyor ve sosyalleşiyorlar değil mi? Mavi-beyaz da çok yakışmış, maşallah ona!

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. SYH
    yerlessek basaramayiz ama

    DEFNE
    umarim en kisa zamanda deneyimlersin
    keyif alacagin cok acik
    ve cok tesekkur ederiz.

    YanıtlaSil
  9. Seyhan takma adini katletmisim bu arada :)

    YanıtlaSil
  10. ben bu yazıya yorum bırakmıştım ama kaybolmuş sanırım :(

    annesi izin verirsen minik kuzunun bacaklarına yumulabilir miyim demiştim :)

    YanıtlaSil
  11. Aaaa nereye gitmiş???
    İyi demişsin tabii tabii Elçin Ablası neresine istersen:)

    YanıtlaSil