25 Ağustos 2010 Çarşamba

bünyenin iflas ettiği o an...

Günlerdir kendimi suçladım, vicdanımı zorladım, doğru kararları vermek için kendimi hırpaladım,
moralimi yüksek tutmaya çalıştım, fiziksel gücümü doğru kullanmaya uğraştım,
uykusuz gecelerle baş etmeye çalıştım
ancak dün gece artık her açıdan iflas ettim.


Ruhsal ve fiziksel olarak çöktüğüm o an O'un nefes almak için sadece ağzını kullanabileceği bir durumdayken gecenin sessizliğinde öksürük krizine kapıldığı an oldu.
Bir yandan nefes almaya çalışırken bir yandan öksürmeye çalışıyor ve belli ki çektiği acı yüzünden aralarda ağlamaya çalışıyordu.
Anne olmanın duygusal ağırlığının yanında fiziksel yorgunluğunun ne kadar da hafif kaldığını bir kere daha anladım. 

Yine de yavru kedi kişiliğiyle hayat onun güldüğü eğlendiği bir dünya, daha beterinden korusun, yüzündeki gülümseme umarım hiç bitmesin. 
Çocuklarımız hiç hasta olmasın ve hasta yavruların hepsi sağlıklarına acilen kavuşsun.

6 yorum:

  1. amin canım
    çok çok geçmiş olsun minik Yağmur'a

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Yağmur bebiş en kısa zamanda iyileşir umarım.

    YanıtlaSil
  3. iyi dilekleriniz için
    teşekkür ederiz arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  4. özlem bu arada şimdi farkettim
    "pembe puantiyeli pantolon" gitti yerine "kırmızı kelebeğin bahçesi geldi" galiba di mi?
    öyleyse eğer hoşgeldin tekrar :)

    YanıtlaSil
  5. Çoook geçmiş olsun, gözyaşlarımı tutamadım, öyle 'anne' gibi yazmışsın ki... güzel yağmurcuğa çok geçmişler olsuun!

    YanıtlaSil
  6. teşşekür ederiz Papillon,
    şimdi daha iyi Yağmur.
    sevgiler...

    YanıtlaSil