5 Temmuz 2010 Pazartesi

yağmur denizi

Tatil şimdi tatil oldu işte. Yağmur'un babası geldi. Ananesinin dedesinin bahçesinde mangal keyfi yaptı. Babasıyla "benim kızım çok tatlı" ve "çıpbıdı çıpbıdı" oyunlarını oynadı eğlendi.


İlk deniz deneyimini yaşadı, güneşin, egenin keyfine nasıl varıl öğrenmeye başladı. Hamakta annesiyle tembellik yaptı. 





 








Annesinin genç kızlığında müdavimi olduğu Yalıkavak'daki nadir güzellikte denizi olan Dodo Beach'de bir sayfanın kapandığını eğlencenin yerini dinlenceye bıraktığını bir kez daha hatırlattı ve içine huzur doldurdu.


Güneşin denizin etkisiyle mayıştı. Gittiği yerin maskotu oldu.
Bu kız annesine çekerse deniz kuşu olur, babasına çekerse karanlıklar prensesi.


Umuyorum annesine çeker, böylece babası miskinlik yaparken :) annesine uzun yıllar denizde arkadaş olur -en azından ebeveynlerinden sıkılıp onlarala vakit geçirmeyi daha az isteyene kadar-



2 yorum:

  1. merhabalar,
    blogunuzu yeni buldum.. sanırım benim oğluşum Altuğ ile akranlar. Bizmki ayın 16sında 6 aylık olcak.. (hoş biz 7 aylığız.) Biz daha denize giremedik.. Çok merak ediyoruym bende.. ne tepki verecek diye.. sizin resimleri görünce epey heyecanlandım...resimler bu ararda çok güzel...
    sevgiler , iyi tatiller

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim :)
    Yağmur'u yavaş yavaş soktuk denize. Göbişine kadar batırdığımızda çok heyecanlandı hoşuna gitti. Ancak göbişten sonra soğuk geldi sanırım o yüzden ağladı biraz. Babası kıyamadı çok zorlamadık. Çok güzel ve keyifli bir deneyimdi. Umarım sizinki de öyle geçer.

    YanıtlaSil