17 Haziran 2010 Perşembe

alışveriş, alışveriş...

Fotoğraf makinamın şarjını kaybettiğim için bloğum pek bir konusuz kaldı. Ben de kendimi alışverişe verdim. Yağmurcuğun yazlıkları tamamdır. Bu arada indirimleri paylaşayım dedim. Marks and Spencer bebek ve çocuk bölümünde indirim başladı %40, Mothercare'de de her ayın 15 inde belirli ürünlerde %50 oluyor.Gap'de de bebek çocuk bölümünde indirim var. Haberiniz ola. Darısı Zara'ya artık. Yazlık koleksiyonda tavsiye edeceğim bir iki şey var. Onları da çıziktirivereyim dedim.
Yazların vazgeçilmezi bodyler. Genellikle kolsuz ve askılı almanızı öneriyorum. Yazın sıcaklarında kuzuların etleri ne kadar açıkta kalırsa o kadar iyidir. Bir de yarım bacaklı yazlık tulumlar var. Onların da kolsuzlarını tercih edebilirsiniz. Yalnız mümkünse sırtında ya da göğsünde çıtçıt olmayanlardan, baştan geçirmeli veya omuzdan çıtçıtlı olan modelleri tercih edin. Çünkü bunları atletsiz de giydirmek isteyebileceğiniz sıcaklar olabilir. Hassas ciltleri  rahatsız etmek istemeyiz. İki parçalı t-shirt don takımlar var. Ben çok sevdim ve aldım ama biliyorum ki Yağmur babasının kucağındayken bu t-shirt yukarı toplanacak ve babası biraz söylenecek. Ben de 'ama çok şirin değil mi' diyeceğim. Genel geçer diyalog.
Herkese iyi alışverişler.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder