11 Mayıs 2010 Salı

yağmur'un oyuncakları 2

Babamız Yağmur'un iyi bir oyun arkadaşı şimdiden. Yağmur bana verdiği tepkiden daha neşeli tepkiler veriyor babasına. Her annenin kaderinde olduğu gibi ben de kötü polis oldum. Babasına kaslarını kuvvetlendirsin diye bazen Yağmur'u yüzüstü çevirir misin diyorum. 'Ben çevirirsem beni sevmez sen çevir' diyor :) E tabii bütün mızmızlanacağı şeyleri yapan kişi ben olunca çocukta imge-duygu çakışması da biraz benim alehime oluyor. Yok burnu tıkanmış, serum fizyolojiği çocuğun burnuna burnuna fışkırt, yok efendim kulağı pislenmiş, çubuklarla çocuğun kulağını kurcala dur üstelik kendisi için tehlike arz etmemesi için biraz güç kullanarak kafayı sabitle iyice gıcık et yavrucağı. Ama güzel kızım bak buraya yazıyorum hepsi senin iyiliğin için sadece. Ben aslında iyi biriyim ve seni çoook seviyorum.
Şaka bir yana babası, yani Yağmur'un bir numaralı oyun arkadaşı da bayağı iyi çalışıyor. Oldukça ilginç parçalarla geliyor eve. Geçen gün 'manyetik tiyatro' almış. Bayıldım walla. Henüz Yağmur sadece bebeklere ve harekelerine heyecanlanıyor ancak biraz büyüyünce  daha çok sevecek eminim. Ben bu yaşta sevdim. Babası zaten sever hep böyle şeyleri. Yağmur'u kucağıma alıyorum, babası bize oynatıyor biz de izliyoruz heyecanla ne güzeeel... Eskiden 'şimdi çocuk olmak varmış' derdim. Artık düşünüyorum ki; 'şimdi çocuğu olmak' da oluyormuş.

*** Bu arada merak edenler için, Yağmur'un babası bunu Meydan AVM'deki Real'in olduğu binada sadece ahşap oyuncaklar satan bir dükkan var, Aslı Böreğin karşısı işte oradan almış. Birçok çeşidi varmış. Bu kraliyet ailesi.

2 yorum:

  1. Bu tiyatro çok hoşuma gitti. Ankara'da nerde bulabilirim acaba fikriniz var mı? Ya da markasına göre internetten bulabilir miyim?

    YanıtlaSil
  2. Fatoş,
    Senin için internette bakındım biraz.
    Buradan alabilirsin
    http://www.bebekcocukdunyasi.com/?urun-detay_2727_Magnetik_Tiyatro.html
    Şimdiden iyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil