4 Mayıs 2010 Salı

bir şans daha...

Bu aralar başım belada. Yağmur iyice sosyalleşti. Memede tutmak güçleşiyor. E o emmeyince süt stoku da durmuyor durduğu yerde azalıyor. E azalınca Yağmur'u emmeye konsantre etmek iyice zorlaşıyor. Bir de alerji meselesi var. Yağmur'un süt ve süt ürünlerine, yumurtaya alerjisi olduğu düşünülüyor (?). Ancak bir türlü ispatlanamıyor. Ben de 1 aydır diyet yapıyorum. Doğal olarak diyet de süt üretimine hiç iyi gelmiyor. Her yerde yazan süt için sadece su içmeniz yeterli laflarının ne kadar gerçek dışı olduğunu böylece anlıyorum. Sonuç 4. ay kontrolü doktor teyzesi 'ek gıdaya geçsek iyi olacak' diyor. Benim için bu kabus gibi bişey. Doktor teyzesine bana bir şans daha verin söz veriyorum bu sefer her şey çok farklı olacak diyorum. Tamam diyor 1 hafta. 'Tartarız o zaman karar veririz.' Ben de kolları sıvadım. Her gün Vita Malt'lar, Still Tea'ler, ısırgan otu çayları, pompa ve sonra pompaladığım sütü zor bela Yağmur'a içirme telaşı. Yani işim zor. Bu yüzden sanal ortama ziyaretim de aksıyor. Ama Yağmur'un her şeyden habersiz keyfi yerinde sanki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder