9 Mayıs 2010 Pazar

anneyim, annesin, anneeee...

Bugünün diğer günlerden bir farkı vardı. Bugün her yıl olduğu gibi anneler gününü kutlamak için annemi aradım  ama diğer yıllardan farklı olarak bugün o da benim günümü kutladı. Çok başka, karışık bir şeymiş annem anneler günümü kutladı. Tuhaf... Sonra düşündüm belki (umarım) ben de yıllar sonra Yağmur'umun anneler gününü kutlayacağım. O zaman ağlamaz mıyım? Karışmaz mıyım bugün gibi? Annemi daha iyi anlıyorum  şimdi. Daha iyi hissediyorum düşündüklerini. Bana bugünün özel olduğunu hissettiren yegane varlığım kızıma, elinden geldiği kadar iyi bir anne olmaya çalışan bu yeni anneyi dünyaya getiren anneme teşekkür ederim.


Her annenin anneler gününü kutlarım... 

2 yorum:

  1. Merhaba güzel anne,

    blog olayını haber aldığım günden beri yazmak istiyorum ama bir türlü fırsatım olmadı. Ne zaman yazacağımdan emin olamadığım içinde hemen arayıp fikrimi sana söylemiştim. Şimdi kayıtlara geçmesi için yineliyorum;

    Çok güzel bir fikir, acayip hoşuma gitti. Yağmur için bu yazıların dönüp baktığında annesiyle paylaştığı ancak hatırlayamadığı ama içinde hep yaşattığı anıların karşılığı olacaktır diye düşünüyorum.

    Geç de olsa bu mesajı artık yazmam lazım dedirten asıl meseleye gelelim...annenin, senin ve yağmurun fotoğrafı inanılmaz, etkilenmemek elde değil...anneler günün kutlu olsun...Yüzündeki gülümsemenin sebebi varlığı, güzel yağmura arkadaşımın hayatına kattığı tüm güzellikler içinde ayrıca teşekkür ederim.

    Sevgiler…

    YanıtlaSil
  2. Canım benim,
    ne güzel yazmışsın!
    Çok duygulandım.
    Ben de senin anneler günün kutlarım.
    Umarım bu güzel anne de durusuyla aşk içinde yaşar bir ömür boyu.
    Seni de Duru'yu da öpüyorum çok çok.

    YanıtlaSil