28 Nisan 2010 Çarşamba

ergo baby türkiye'deeee

Yaklaşık iki hafta önce geçen bir telefon konuşmamızı aynen aktarıyorum.

-Alo canım merhaba,
-Merhaba canım naber?
-İyi canım müjdemi isterim ona göre
-Noldu?
-Ergo Baby Türkiye'ye gelmiş.
-Aaaaaaaaaaa.... (ki bu çığlık sesi oluyor)
.....
.....
.....

Yaklaşık 5 aydır Ergo Baby'e nasıl sahip olurum diye araştırırken. Meğer kapımıza gelmiş haberimiz yok. Amerika'dan bir tanıdık bulup (tanıdığın tanıdığı şeklinde, ps: teşekkür ederim Ercan) buraya getirtmenin yollarını arıyordum ki bu haberi aldım sevgili kocamdan.
Neden bu kadar olay oldu ve kendini paraladın diye soranlar için Ergo Baby, 4 aylıktan 4 yaşına kadar bebeği, önde, arkada ve yanda olmak üzere 3 değişik pozisyonda, özel bel takviyesi, dolgulu askılarıyla omurganıza yüklenmeden çocuğunuzu taşıyabildiğiniz ödüllü bir sistem. Diğer kanguru modellerinden farklı olarak Ergo Baby'nin en önemli özelliği kavrama şekli ve ergonomik pozisyonu ile çocuğun omurga sistemine yüklenmeden ve dolayısıyla kalıcı bozukluklara neden olmadan taşınabilen bir sistem olması. Diğer taşıma sistemleri çocuğun kuyruk sokumuna baskı yapıyor ve omurgasında bozulmalara neden olabiliyor. Ergo Baby'nin sitesinde bir çok doktorun tavsiye yazısı yer alıyor isterseniz araşıtrabilirsiniz. Ayrıca çocuğunuz 7 kilo olana kadar yenidoğan aparatıyla daha sonra aparatsız taşıyabiliyorsun. İkisi ayrı satılıyor.


Biz aldık ve bugün itibariyle kullanmaya başladık. Evde çok rahatız. Hem o keyifli oluyor hem de işleriniz birikiyor diye siz stres olmuyorsunuz. Üstelik bugün uykuya kucağımda ben yemek yaparken daldı. Çok keyifli birşey. Herkese şiddetle tavsiye ediyorum. E-Bebek'te 230+50(yenidoğan aparatı) TL.

Reklamları izlediniz... 'Birazdan şu elimde görmüş olduğunuz' diye başlarsam şaşırmayın yani.

14 yorum:

  1. merhaba,
    ben de ergo baby almayı düşünüyorum ama antalya sıcaklarında kullanımı rahat olur mu karar veremedim.bir ergo baby kullanıcısı olarak sizin görüşünüz nedir acaba?

    YanıtlaSil
  2. Yağmur kış bebeği onun için başlarda sorun olmadı hiç
    ama artık bu aşırı sıcaklarda biraz sorun yaşıyoruz.
    Senin işin Antalya'da çok daha zor olacaktır.
    Hiç kullanamıyorum demiyeceğim ama daha az tercih eder oldum.
    Fakat problem ergo baby'nin yapısından kaynaklanmıyor, yavru kuşla kurulan temasdan dolayı bir terleme söz konusu oluyor. Bu da her tür kanguru tipi taşıma sisteminde oluyor.
    Bu arada blogun hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim. kendi çapımda bişeyler yapmaya çalışıyorum. bu tür şeyleri çözmek zor gelmezdi bana aslında ama keşfetmekte, neyi nasıl yapacağımı çözmekte yavaş ilerliyorum biraz. acemilik kötü:) ama olacak olacak:) ilk izleyicim de sen oldun:)birkaç ay boş kalır o bölüm diye düşünüyordum ben :)
    yakın temasa bağlı rahatsızlık oluyorsa bu slinglerde de olur sanırım.off ne zormuş karar vermek.ergoyu alıcam sanırım ben.
    teşekkür ederim yardımın için.

    YanıtlaSil
  4. Evet ilk izleyicin olduğumu farkettim.
    Ben ilk izleyicimi farkettiğim günkü duygularımı hiç unutmuyorum. Bu blogu sadece kızıma büyüyünce okuyacağı bir günlük bırakmak için değil bu dönemde yaşadığım tüm duygularla yüzleşmek ve dolayısıyla bu duyguları daha derin hissetmek, tadına vara vara yaşamak için tutmaya karar vermiştim. Ancak ilk izleyicim olan "ege'nin annesi"ni görünce bu sanal alemde birden yalnız olmadığımı, burada yazdığım kelimelerin yalnızca benim sayıklamalarım olmadığını farkettim. O günden sonra bloguma bakışım daha başka oldu.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, ne güzel benimle aynı duyguları ve deneyimleri yaşayan ne çok kişi varmış :))). Benim kızım 3.5 aylık ve eşimde de bir bel problemi ortaya çıktı, dolayısıyla anakucagıyla taşımak zor olacak, yalnız kaldım taşımada. alayım dimi ben bu ergo baby'i?

    YanıtlaSil
  6. Bütün omurga problemleri -saolsunlar- bebekten sonra olur zaten. Geçmiş olsun.
    Ergo baby tam sana göre oluyor bu durumda.
    Şimdiden hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, yazdıklarınızı okudum. Ben de yeni doğacak bebeğim için Ergo Baby kanguru ve yeni doğan kundağı almak istiyorum. Fakat Türkiye'de nerde satıldığını bir türlü bulamadım. Siz Türkiye'de bulmuşsunuz.
    Lütfen söyler misiniz nerden aldınız? her tarafı aradım ama bulamadım. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..
    Derya.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Derya,
    Nerede oturduğunu bilmiyorum ama İstanbul'da E-bebek'ten bulabilirsiniz.
    Aslında yazmıştım ama link yapmamışım.
    Hemen yapıyorum
    Mesajın beni de ayıktırdı.
    Teşekkür ederim.
    Bebişini sağlıkla kucağına almanı dilerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. mrhaba eğer kullanmıyorsanız yağmur bebeğe, kanguruyu satmayı düşünürmüsünüz böyle bi şeye ihtiyacım var da,bulamıyorum.iyi günler

    YanıtlaSil
  10. hem mağazalarda yok hemde sıfıra okadar bütçem yok açıkçası.

    YanıtlaSil
  11. Dilekcim,
    ben hala kullanıyorum
    ancak bir arkadaşım düşünüyordu satmayı
    hem de hiç kullanılmamış ergobaby'sini
    mail adresini buraya yazabilir ya da sağ sütunun en üstündeki mail adresime boş ileti yollayabilirsin
    böylece ayrıntıları yazışabiliriz.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. merhabalar,size mail attım ancak ulaşmadı mı acaba bu arada son resimler çok güzel.

    YanıtlaSil
  13. merhaba bende ikinci el ergobaby aryorum ilgilenirmisiniz

    YanıtlaSil
  14. Ergo baby' yi kullanırken saat başı 10 dk bebeği çıkartıp bacaklarınızı dinlendirmeniz gerekiyor. Oğlumu götürdüğüm profesör ergo baby kullandığımı görünce uyarmışştı. çok rahat ama cidden.

    YanıtlaSil